خبرهای داغ:
امام جمعه میانه:

مسبب سعادت یا مقصر شقاوت انسان، خود اوست

تبریز- امام جمعه میانه در همایش جهاد تبیین در جمع اساتید و نخبگان بسیج با تبیین نقش کلیدی انتخابات در سرنوشت انسان، گفت: مسبب سعادت یا مقصر شقاوت انسان، خود اوست.
کد خبر: ۹۶۰۶۷۵۸
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی با بیان اینکه انتخابات، ره‌آورد زمان‌های اخیر و یا غرب نیست، متذکر شد: انتخابات، ره‌آورد اسلام است و بحث انتخاب، ریشه دینی و اعتقادی دارد.

   خطیب جمعه میانه با بیان علل لزوم شرکت در انتخابات، رعایت کرامت انسانی، عبور از گردنه‌های سخت و خطرناک، و نیل به بالندگی و پویندگی جامعه را ثمره انتخاب درست دانست و افزود: بحث انتخابات بسیار مهم است و باید به کسی رای دهیم که دلسوز بوده و افکار درست و عالمانه داشته باشد.

   حجت‌الاسلام رشادی اظهار داشت: تبعات انتخاب به طور مستقیم متوجه خود انسان است، سعادت و شقاوت جامعه در گرو این انتخاب است، و مسبب سعادت یا مقصر شقاوت انسان، خود اوست.

   وی با یادآوری حضور بی‌نظیر مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت، تصریح کرد: مردم همچنان از گرانی رنج می‌برند ولی تلاش و دلسوزی رئیس جمهور شهید برای حل مشکلات کشور را درک می‌کردند و به همین خاطر مردم عاشق رئیسی بودند و در آیین تشییع ایشان،حماسه آفریدند.

   همایش جهاد تبیین با شرکت اساتید، مربیان و هادیان بسیج در سالن اجتماعات هلال احمر میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار