خبرهای داغ:
استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی؛

مایوس کردن دشمن با انتخاب مدیران صالح، کارآمد و انقلابی محقق می شود

مایوس کردن دشمن با انتخاب مدیران صالح، کارآمد و انقلابی محقق می شود
حسینی با بیان اینکه در انتخابات مایوس کردن دشمن با انتخاب مدیران صالح، کارآمد و با تفکر انقلابی محقق خواهد شد، گفت: امروز دشمن نمی‌خواهد انتخابات پرشکوه برگزار شود.
کد خبر: ۹۶۰۶۷۶۰
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰

قزوین_به گزارش بسیج، دکتر کاظم حسینی در گردهمایی سیاسی کارکنان سپاه ناحیه امام حسین ع شهرستان بوئین زهرا عنوان کرد: رئیس جمهور منتخب باید فهم دقیقی از مسائل بین المللی و همچنین توان اجرایی زیادی در بخش های مختلف داشته باشد.

وی با بیان اینکه در انتخابات مایوس کردن دشمن با انتخاب مدیران صالح، کارآمد و با تفکر انقلابی محقق خواهد شد، افزود: امروز دشمن نمی‌خواهد انتخابات پرشکوه برگزار شود اما ما آن را باشکوه برگزار خواهیم کرد؛ دشمن سلامت انتخابات و اصل آن را نشانه گرفته و ما باید هوشیار باشیم‌.

 

دکتر حسینی ادامه داد: فضای اسلامی کشور باید بر مبنای مردم سالاری دینی و عقلانی و به دور از منازعات سیاسی باشد.

وی گفت: مطلوب دشمن است که فضای انتخابات را به منازعات سیاسی و اختلافات تبدیل کند.

وی اضافه کرد: تجربه انقلاب اسلامی نشان داده است که هر وقت مدیران لیبرال انتخاب شدند دشمن امیدوار شده و طمع کرد، اما هر زمان مدیران انقلابی و با تفکر جهادی انتخاب شدند مایوس شده و عقب نشینی کرده است.

حسینی انتقام خون شهدا را انتخاب مدیرانی با آرمان و اهداف شهدا دانست و گفت: انتخاب مدیران لایق در تراز انقلاب که آرمان شهدا را در سر دارند و راه آنها را ادامه می‌دهند بهترین انتقام از دشمن است؛ همچنین با خدمت صادقانه آنها موجب رشد و تعالی کشور رفع موانع و تحریم ها نیز خواهد شد.

وی گفت: مسئولان نیاز به الگوگیری از مدیرانی دارند که خالصانه در راه خدمت به مردم سوختند و خاکستر شدند نه مدیرانی که با ادبیات بزدلانه در مقابل دشمن زانو می‌زنند و در انتخابات معیار انتخاب این افراد را باید حتما لحاظ کنیم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۷

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار