خبرهای داغ:
حجت الاسلام مظاهری خبر داد

همایش شیرخوارگان باید جلسه تربیت سرباز برای امام زمان(عج) باشد

همدان-امام جمعه مریانج با بیان اینکه همایش شیرخوارگان باید جلسه تربیت سرباز برای امام زمان(عج) باشد، گفت: در چند سال اخیر رسانه‌های غربی هجمه‌هایی علیه مراسم شیرخوارگان در فضای مجازی و رسانه‌ها وارد کرده‌اند.
کد خبر: ۹۶۰۶۸۲۴
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام یاسر مظاهری در آیین افتتاحیه کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی(ع) که در کانون قرآن شهر مریانج برگزار شد، اظهار کرد: مجمع شیرخوارگان حسینی(ع) در استان همدان در ۲۰۰ نقطه از شهر در اولین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همایش شیرخوارگان باید جلسه تربیت سرباز برای امام زمان(عج) باشد، افزود: در چند سال اخیر رسانه‌های غربی هجمه‌هایی علیه مراسم شیرخوارگان در فضای مجازی و رسانه‌های مکتوب و غیر مکتوب وارد کرده‌اند.

امام جمعه مریانج با بیان اینکه شیعه در همایش شیرخوارگان حسینی(ع) به دنبال یار برای امام زمان(عج) است که باید این پیوند انجام شود، ابراز کرد: باید به سخنرانان و مداح‌های این برنامه در سراسر استان جهت‌دهی شود تا در خصوص مهدویت صحبت کنند.

وی با تأکید بر لزوم شبکه شیرخوارگان در استان خاطرنشان کرد: در کنار کمیت باید به کیفیت برنامه همایش شیرخوارگان اهمیت داده شود چرا که جبهه حق تشکیل می‌شود و نسل مهدوی تربیت و تحویل جامعه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار