خبرهای داغ:
رئیس ستاد انتخابات خوزستان:

تبلیغات امیدآفرین در راستای مشارکت بالا در دستور کار قرار گیرد

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: تبلیغات امیدآفرین در راستای مشارکت بالا در دستور کار مسئولان ستادهای انتخابات نامزدهای ریاست جمهوری قرار گیرد.
کد خبر: ۹۶۰۶۸۳۲
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، عبدالله افرازه شهاوند روز شنبه در نشست وبیناری ستاد انتخابات با فرمانداران خوزستان در محل استانداری بیان کرد: هماهنگی و تدابیری که در انتخابات مجلس وجود داشته باید در انتخابات ریاست جمهوری تقویت شود.

 

وی دهه ولایت را تبریک و ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران انتخابات مجلس در حوزه نظارت، بازرسی، پشتیبانی، فناوری اطلاعات و امنیت اظهار کرد: انتخابات مجلس در کمال همدلی و هماهنگی حوزه اجرا و نظارت برگزار شد.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان بر ضرورت رعایت اصول چهارگانه انتخابات تاکید کرد و گفت: سوگیری مجریان انتخابات از نامزدها مورد تاکید است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه اجرای بی عیب و نقص انتخابات نیازمند قانونمندی و توجه به شرع است تاکید کرد: فرمانداران آسیب‌شناسی درستی از انتخابات مجلس و شورای اسلامی داشته باشند تا درفرصت باقیمانده نسبت به رفع چالش‌ها و آسیب‌های پیش رو اقدام شود.

 

شهاوند استفاده فرمانداران از تمام ظرفیت‌های قانونی شهرستان‌ها در حوزه پشتیبانی را ضروری دانست و گفت: افرادی که در انتخابات قبلی ناکارآمد بوده و دچار تخلف در حوزه انتخابی شدند حذف و به کار گرفته نشوند.

 

وی بیان کرد: فرمانداران و بخشداران باید ضمن بازرسی از شعبه‌ها، وسایل موردنیاز شامل سیستم سرمایشی، توزیع حداکثری تعرفه‌ها، پایداری برق شبکه، کامپیوتر، آب خنک و تلفن را تهیه کنند.

 

معاون استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه رای‌گیری از طریق شناسنامه و کارت ملی انجام می‌شود باید اطلاع رسانی لازم به مردم انجام شود تا در روز رای گیری خللی در روند انتخابات ایجاد نشود.

 

شهاوند خاطرنشان کرد: مسئولان ستادها در استان نهایی شده که باید به صورت رسمی اعلام شوند تا نکات امنیتی لازم به آنها گوشزد شود.

 

وی ابراز امیدواری کرد: به برکت خون شهید رییسی، فردی با اخلاق، اصلح و خدا محور انتخاب شود که به فکر مردم باشد تا مشکلات را پیگیری و گره‌گشایی کند.

 

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران هشتم تیرماه همزمان درسراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار