خبرهای داغ:

شعار "فارس در قله افتخار و شهادت"، رمز اتحاد و همدلی در برگزاری یادواره های شهدای استان فارس است

فرمانده سپاه زرین دشت گفت: شعار "فارس در قله افتخار و شهادت"، رمز اتحاد و همدلی در یادواره‌های سراسر استان فارس است.
کد خبر: ۹۶۰۶۸۴۲
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسبیج از فارس، سرهنگ پاسدار عبداله مستقیمی فرمانده سپاه زرین دشت در نشست توانمندسازی فرماندهان پایگاهای مقاومت بسیج و تبیین برگزاری یادواره های آبرومحله اظهار داشت: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی امیران،سرداران و پانزده هزار شهدای استان فارس در آبان ماه ۱۴۰۳ یکی از مهمترین رمز های اتحاد و همدلی در برگزاری مراسمات مذهبی و یادواره های شهدا شعار فارس در قله افتخار و شهادت در سراسر استان فارس است.

 مستقیمی گفت: یکی از برنامه های مهم هر حوزه و پایگاه های بسیج شهرستان برگزاری یادواره های شهدا است؛ چراکه شهدا از جان و خون خود مایه گذاشتند تا ما امروز در امنیت باشیم، امیدواریم دینی که شهدا بر ما دارند را ادا و در پیشگاه خداوند متعال سربلند محشور شویم و بتوانیم در راه شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری گام برداریم و ثابت قدم بمانیم.

فرمانده سپاه زرین دشت ادامه داد: به گفته سردار دلها شرط شهید شدن شهید بودن است و تا خلق و خوی شهدا در وجودت نباشد شهید نخواهی شد.

 وی با اشاره به اینکه انسان هایی که بتوانند از خود برای رضای خدا بگذرند ایثار کردهاند، تاکید کرد: ارج گذاشتن به مقام شامخ شهیدان الگوی ممتازی است که باید آنرا به نسل‌های بعدی انتقال دهیم تا شاهد کاهش آسیب‌ها در جامعه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار