فرماندار تاکستان در هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان تاکستان؛

شهرستان تاکستان نیازمند یاری خیرین مدرسه ساز در احداث فضاهای آموزشی است

شهرستان تاکستان نیازمند یاری خیرین مدرسه ساز در احداث فضاهای آموزشی است
حسینی عنوان کرد: شهرستان تاکستان نیازمند یاری خیرین مدرسه ساز در احداث فضاهای آموزشی بیشتر است تا دانش آموزانمان در فضایی مناسب‌تر تحصیل کنند.
کد خبر: ۹۶۰۶۸۵۱
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳

قزوین_ به گزارش بسیج، هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان تاکستان باحضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین، فرماندار تاکستان، رئیس آموزش و پرورش تاکستان برگزار شد. 

در ابتدای مراسم مصطفی غفوری مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای خدمت و در راس آنها رئیس جمهور شهید، در سخنانی اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز در واقع همان سنگرسازان تعلیم و تربیت می‌باشند و معلمان نیز که سنگرداران تعلیم و تربیت تلقی می‌شوند وظیفه دارند تا این خیرین را به دانش‌آموزان به عنوان الگو معرفی نمایند.

وی در ادامه، مدرسه سازی را یک کار خیر عام المنفعه دانست و عنوان کرد: مدرسه از زیربناهای اصلی برای رشد و توسعه کشور محسوب می شود که شرایط را برای کسب علم و دانش در راستای داشتن جامعه ای مطلوب فراهم می کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان افزود: خیرین در بهسازی و نوسازی و تجهیز مدارس ما مشارکت می‌نمایند و موجب افزایش سطح آموزشی دانش آموزان می‌شوند. همچنان که خداوند می‌فرماید؛ آن کس که یک کار خیر انجام دهد صد برابر آن به عنوان پاداش به سوی او باز می گردد‌.

در ادامه حسینی فرماندار شهرستان تاکستان در این مراسم گفت: اقدامات متعددی از سوی خیرین مدرسه ساز در جهت رفع محرومیت آموزشی در شهرستان شاهد بوده ایم، از جمله در مدرسه سازی که کمک شایانی به دولت در توسعه سرانه های آموزشی با کیفیت نمودند.

وی افزود: با توجه به بررسی های انجام شده شهرستان تاکستان نیازمند فضاهای آموزشی بیشتری است و رفع این معضل مستلزم همراهی مسوولان می باشد.

فرماندار تاکستان اظهار کرد: ما نیازمند یاری خیرین مدرسه ساز در احداث فضاهای آموزشی بیشتر هستیم تا دانش آموزانمان در فضایی مناسب‌تر تحصیل کنند.

گفتنی است شهردار، رییس شورای اسلامی شهر تاکستان و امام جمعه نرجه، رؤسای ادارات و رؤسای آموزش و پرورش بخش های تابعه شهرستان تاکستان و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز تاکستان در این مراسم حضور داشتند.

 

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار