مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین؛

فعالیت مجمع خیرین بدون نگاه سیاسی و در راستای رفع مشکلات آموزشی است

فعالیت مجمع خیرین بدون نگاه سیاسی و در راستای رفع مشکلات آموزشی است
سیاهکلی مرادی گفت:روسای آموزش و پرورش باید هر اقدامی را که به اعتماد اجتماعی آسیب می‌زند کنار بگذارند.ما در حوزه خیرین نگاه سیاسی نداریم. هرکسی با هر گرایش سیاسی به مجمع خیرین مدرسه ساز بیاید ما پذیرا خواهیم بود.
کد خبر: ۹۶۰۶۸۵۳
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰

قزوین_ به گزارش بسیج، هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان تاکستان با حضور مسوولان استانی و شهرستان برگزار شد.

نقی سیاهکلی مرادی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم بیان کرد: نظام تعلیم و تربیت در سه سال اخیر شرایط سختی را پشت سر گذاشته اما در همین شرایط سخت هم اقداماتی خوبی در سطح مدارس استان شکل گرفته است.

وی در ادامه افزود: روند بهسازی و نوسازی مدارس نسبت به گذشته توسعه یافته و هفتاد و هفتمین چمن مصنوعی امروز در قزوین شد و ۶ چمن مصنوعی در تاکستان افتتاح شده است که امیدواریم بتوانیم این ظرفیت را توسعه بدهیم. 

سیاهکلی مرادی با اشاره به جایگاه قزوین در امر مدرسه سازی خاطرنشان کرد: قزوین دارای رتبه دوم مدرسه سازی در کشور است.

وی افزود: در نظام تعلیم و تربیت چند رکن موثر می باشد. یکی از این رکن‌های اصلی فضای آموزشی است. 

اگر دانش آموز فضای کافی برای درس خواندن در مدارس داشته باشد میل و رغبت این دانش آموز نیز به تحصیل افزایش می یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: همه ما موظف هستیم تا فضاهای آموزشی را حفظ کنیم و حفظ بیت المال وظیفه همه ماست لذا باید در نگهداری از مدارس تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

سیاهکلی مرادی تاکید کرد: روسای آموزش و پرورش باید هر اقدامی را که به اعتماد اجتماعی آسیب می‌زند کنار بگذارند. ما در حوزه خیرین نگاه سیاسی نداریم. هرکسی با هر گرایش سیاسی به مجمع خیرین مدرسه ساز بیاید ما پذیرا خواهیم بود.

وی یادآور شد: شفافیت و روشنگری در کارها بسیار مهم است. آموزش و پرورش باید ۵۰ درصد دانش آموزان را به سمت رشته‌های فنی و حرفه ای یا کار دانش هدایت کند و باید تعامعالاتی با شرکت ها اتفاق افتد که دانش آموزان کنار واحدهای صنعتی تحصیل کنند و حرفه بیاموزند که بعد از تحصیلات وارد بازار کار شوند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار