خبرهای داغ:
اطلاعیه‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

دعوت عمومی برای حضور در مراسم قرائت دعای عرفه و مراسم برائت از مشرکین

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در اطلاعیه‌ای از عموم مردم استان برای حضور در  مراسم قرائت دعای عرفه و مراسم برائت از مشرکین دعوت کرد.
کد خبر: ۹۶۰۶۸۵۵
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در اطلاعیه‌ای از عموم مردم استان برای حضور در مراسم قرائت دعای عرفه و مراسم برائت از مشرکین دعوت کرد.

متن اطلاعیه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

مَا ذَا وَجَدَ مَنْ فَقَدَكَ وَ مَا الَّذِي فَقَدَ مَنْ وَجَدَك» فرازی از دعای عرفه امام حسین علیه السلام

آن کس که ترا شناخت جان را چه کند

فرزند و عیال و خانمان را چه کند

دیوانه کنی هر دو جهــــــــانش بخشی

دیوانهی تو هر دو جهان را چه کند

روز عرفه عید بزرگ بندگی و نیایش و روز سراسر عشق، ابتهال و راز و نیاز است. در این روز دل‌های مشتاق میلیون‌ها مسلمان با عالی‌ترین مضامین توحیدی و بهره‌گیری از معارف پرفروغ دعای عرفه سید شاهدان کوی شهود و شهادت، راه وصل جانان و بریدن از طاغوت‌ و طاغیان را می پیمایند و رسم سلحشوری و تبری از سنت سرکوبگری جنایتکاران را نجوا خواهند نمود.

عصر امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ ، مردم عزیز خراسان جنوبی همگام با مردم ایران اسلامی با حضور در مصلی‌ها، مساجد، تکایا، حسینیه‌ها، امامزادگان و بقاع متبرکه به قرائت دعای پر فیض عرفه خواهند پرداخت و در پایان با لبیک به پیام دشمن شکن و وحدت بخش ولی‌امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به کنگره عظیم حج ابراهیمی ، با سر دادن «فریاد برائت از مشرکین»، ضمن نثار برترین سلام‌ها به روان پاک و مطهر شهدای «کربلای جدید» و اعلام همدردی با مردم غزه، شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سرخواهند داد ، چنانکه تمامی مسلمین در همه کشورها و شهرها، صلای هراس‌انگیز و پرهیبت ابراهیمی برائت از رژیم صهیونیستی و حامیان آن بویژه آمریکا را ، فراتر از موسم و میقات حج و حج گزاران، در همه جای جهان تسری می‌بخشند و امیدواریم دست اتحاد جمیع مسلمانان، بنیان نامبارک رژیم بی‌رحم و مظهر قساوت و شقاوت و رو به زوال صهیونیستی را از جای برکند و مردم مقاوم، صبور و مظلوم غزه را از چنگال کثیف جلادان نظام آپارتاید نجات دهد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار