خبرهای داغ:
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد

آل هاشم از منظر رهبر انقلاب؛ سید شریف، امام جمعه محبوب و معتبر

تبریز- رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در مورد آل هاشم، رهبر انقلاب سه کلید واژه شامل سیدشریف، امام جمعه محبوب (در تسلیت نامه اخیر ایشان) و امام جمعه معتبر برای وی مطرح کرده اند.
کد خبر: ۹۶۰۶۸۶۸
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدحسنی، با اشاره به بیانات راهگشا و سازنده آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه و نوشته‌های وی، ادامه داد: آل هاشم از منظر مردم، امام جمعه مردم‌دار، مردم دوست و عاشق مردم، متواضع، مهربان و خیرخواه، امام همه روز‌های مردم آذربایجان در طول هفته بود و نه شب می‌شناخت و نه روز و به همه جا و همه کس در همه شرایط عشق می‌ورزید.

وی با بیان اینکه ۳۹ سال است که در ارتش خدمت می‌کند و آل هاشم، استاد مدیریتی بنده بود، اظهار کرد: به همان مقداری که شما (مردم آذربایجان) عزادار شهادت وی هستید، همه آحاد ارتش جحمهوری اسلامی ایران نیز مثل شما عزادار بوده و اشک می‌ریزند و دلتنگی کرده و برای وی دعا می‌کنند. 

حجت الاسلام حسنی افزود:  شهید «آیت‌الله محمدعلی آل‌هاشم»، نه‌تن‌ها امام‌جمعه‌ای انقلابی بلکه پدری مهربان برای جوانان تبریزی بود که بدون تشریفات و تکلّفات برای حل مشکلات مردم با آنها ارتباط برقرار می‌کرد. بدون شک شهید آیت‌الله محمدعلی آل‌هاشم مسئولی در تراز انقلاب اسلامی بود، جهادی خدمت کرد، مردمی بود و مردمی زیست و قلب‌های مردم دیار آذربایجان را ربود و به شهادت رسید.

وی اضافه کرد: شهید آیت‌الله محمدعلی آل‌هاشم را نه‌تن‌ها امام‌جمعه بلکه امام هر روزِ هفته مردم تبریز می‌گفتند، زیرا وی در روزمره‌های خود بدون تشریفات با مردم مومن و قدردان تبریز هم نقش شهید آیت‌الله آل‌هاشم را نه تنها امام‌جمعه بلکه پدری مهربان می‌دانستند. در همین راستا مردم تبریز در تشییع پیکر شهدای خدمت غوغا به پا کردند تا جایی که به گفته منابع محلی، تاکنون این شهر چنین جمعیتی به خود ندیده بود. البته طبق بیانات مقام معظم رهبری راه این شهداء به برکت خون آنها بیش از پیش ادامه پیدا خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار