خبرهای داغ:
امام جمعه کلاله:

دشمن از روی کار آمدن تفکر انقلابی وحشت دارد

حجت الاسلام نجفعلی قاسمی گفت: بصیرت در انتخابات یعنی انتخاب اصلح که طبق حجت شرعی، عقلی، منطقی و ملاک‌ها و معیارهای دینی و بیانات امامین انقلاب و خصوصیات آیت‌الله شهید رئیسی باشد.
کد خبر: ۹۶۰۶۹۱۹
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳

دشمن از روی کار آمدن تفکر انقلابی وحشت دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام نجفعلی قاسمی امام جمعه کلاله در همایش جهاد تبیین با موضوع تبیین جنگ ترکیبی در انتخابات در کلاله با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: برای خلق حماسه انتخابات دو وظیفه حضور حداکثری و انتخاب درست بر عهده مردم است.

وی اظهار داشت: سوابق نامزدها در دسترس و گذشته‌ها آنها قابل ارزیابی است، چه تفکری را انتخاب خواهید کرد، تفکری که حل مشکلات را در همراهی با آمریکا و بغل باز کردن برای سران فتنه می‌داند و گفتن اینکه چرا روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل نوشته می‌شود؟ آیا این تفکر می‌تواند حامی غزه و مردم مظلوم دفاع کند؟ 

نجفی تصریح کرد: تفکر اعتماد به بیگانه و ترک فعل‌ها و یأس‌آفرین خوب است؛ یا تفکر انقلابی و ولائی، سخت‌کوشی و امیدبخشی و اعتماد به ظرفیت‌های داخلی؛ قطعا دشمن از روی کار آمدن تفکر انقلابی و ولائی وحشت دارد.  

امام جمعه کلاله در پایان افزود: بصیرت در انتخابات یعنی انتخاب اصلح که طبق حجت شرعی، عقلی، منطقی و ملاک‌ها و معیارهای دینی و بیانات امامین انقلاب و خصوصیات آیت‌الله شهید رئیسی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها