خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در گفت و گو با بسیج:

شهید آیت الله آل هاشم خط شکن بود

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره یه سیره عملی شهید آیت الله آل هاشم در ابعاد مختلف، گفت: این امام جمعه شهید خط شکن بود و تابوها را شکست.
کد خبر: ۹۶۰۶۹۶۲
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷

حجت الاسلام سرایی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: فاصله بین مردم و مسئولان را از بین برد تا نشان دهد او فقط امام جمعه نیست امام تمام روزهای هفته است.

وی ادامه داد: مردم نیز از شهید آیت الله آل هاشم استقبال پرشوری در جاهای مختلف داشتند و می توان گفت با مردم ارتباط دلی و قلبی داشت.

حجت الاسلام سرایی اضافه کرد: با بسیجیان و سپاهیان هم ارتباط دلی داشت و سه بار سپاه تحریم شد و ایشان لباس سبز پاسداری را به تن کرده و خطبه ها را ایراد کردند.

وی با بیان اینکه شهید آیت الله آل هاشم یکجا نمی‌ماند و کار جهادی را دوست داشت و خستگی را خسته کرد، اظهارداشت: حضور این روحانی وارسته در دفاع مقدس مشهود بود و پس از آن نیز در سه دهه در ارتش خدمت صادقانه کرد.

حجت الاسلام سرایی یادآور شد: سیره او قابل توجه بود و می تواند الگوی دیگران باشد چراکه مسئول در تراز انقلاب بود و به مصداق فرمایش امام علی(ع) فقط با زبان حرف نمی‌زد و در عمل هم نشان می داد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار