خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی:

انتخابات 8 تیر کامل کننده بدرقه شهدای خدمت خواهد بود

تبریز- رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی گفت: حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر جاری کامل کننده بدرقه شهدای خدمت خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۰۶۹۶۶
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، میکائیل جمالپور ظهر امروز در نشست تبیین خدمات دولت سیزدهم و شهدای خدمت در سازمان، اظهار کرد: ملاک و مبنای قضاوت کشورهای مختلف نسبت به هم در کلمه سیاست نهفته است و سازمان ها و افراد مختلف همه روزه درگیر موضوع سیاست و قدرت هستند.
وی افزود: انسان‌ها یا برای به دست آوردن، یا حفظ و یا افزایش قدرت تلاش می کنند.
جمالپور تصریح کرد: برای یک کشور هیچ سرمایه‌ای بالاتر از سرمایه انسانی نیست؛ بنابراین از دنیا رفتن ناگهانی شهدای خدمت که همگی مدیران نخبه و کارآمد بودند خسران بزرگی برای کشور محسوب می‌شود و اگر کل کشور رئیس جمهور و وزیر امور خارجه‌اش را از دست داد ما علاوه بر اینها امام جمعه و استاندارمان را هم از دست دادیم.
این مسوول ابراز داشت: استان آذربایجان شرقی هیچ امام جمعه‌ای را هم‌سنگ شهید آل هاشم به خود ندیده و با درایت های استاندار جوان شهیدمان استان چشم‌انتظار تحول‌ و توسعه سریع بود که همه این سرمایه‌های انسانی را از دست دادیم. 
رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی در عین حال خاطرنشان ساخت: با همه این اوصاف یکی از ویژگی‌های نظام‌های موفق و قدرتمند، توانایی ترمیم و جبران کاستی‌ها است؛ این نظام در طول چندین دهه گذشته شهدای نخبه زیادی داشته اما همواره جایگزین مناسب این شهیدان انتخاب و راه مشخص نظام و انقلاب را ادامه داده‌اند.
جمالپور افزود: جمهوری اسلامی ایران وابسته به فرد نیست؛ اسلام، انقلاب، نظام و ایران حکم محکمات و افراد، حکم متشابهات کشور را دارند که باید فدای محکمات شوند.
وی توضیح داد: تاریخ اثبات کرده کشورهای مقتدر می‌توانند ضعف های خود را برطرف سازند و قطعا جای رئیسی، آل هاشم، امیر عبداللهیان و رحمتی با افرادی شایسته، متعهد و انقلابی پر خواهد شد.
رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی در ادامه صحبت های خود به تشریح ویژگی‌های رئیس جمهور شهید کشور پرداخت و گفت: رئیسی اثبات کرد می توان در ایران رئیس جمهور شد و با امام جامعه مخالفت نکرد و این یعنی حاکمیت یگانه نظام.
وی افزود: رئیسی اثبات کرد می توان در ایران رئیس جمهور بود و حس انتقام جویی از هم وطنان و احزاب مقابل را نداشت.
این مسوول با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت اذعان داشت: این مراسم باشکوه قدرت ملی ایران را به رخ جهانیان کشید که هیچ قدرتی به پای اقتدار ملی نمی‌رسد.
جمالپور در بخش دیگری از صحبت‌های خود متذکر شد: نباید اجازه دهیم این شهدا و بزرگان ما در لابه لای پیچیدگی های زندگی اجتماعی فراموش شوند؛ ملتی که بزرگانش را فراموش کند، خود فراموش می‌شود.
رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی تاکید کرد: حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر جاری کامل کننده بدرقه شهدای خدمت خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار