پوستر جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی رونمایی شد

پوستر جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی و جمعی از اصحاب رسانه این استان رونمایی شد.
کد خبر: ۹۶۰۶۹۷۸
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پوستر فراخوان پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی پیش از ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی و جمعی از اهالی رسانه این استان رونمایی شد.

جواد اکرمی مسئول بسیج رسانه استان مرکزی در این مراسم از اعلام فراخوان پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی در قالب‌های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست خبر داد و گفت: محورهای این دوره از جشنواره شامل «شعار سال»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزند آوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی» است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان زبان گویای مردم می‌توانند با نقد منصفانه مسئولان را متوجه اولویت‌های مردم و خدمت‌گزاری برای آنان کنند، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی که از ابتدای امسال تا 30 آذر ماه سال جاری در یکی از رسانه‌های استان منتشر شده را در این جشنواره شرکت دهند.

مسئول بسیج رسانه استان مرکزی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توان آثار ارسالی خود را به شماره 09053059544 در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار