در آستانه روز ملی بسیج اساتید صورت گرفت؛

دیدار مردانی با همسر شهید شاخص بسیج اساتید دکتر شهریاری/ دعوت از بهجت قاسمی برای پیوستن به شبکه جهادگران تبیین بسیج اساتید

محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با همراهی محمدرضا ابن‌الدین حمیدی جانشین بسیج اساتید ،محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی، معصومه مقیمی سرپرست مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور و جمعی دیگر از اساتید با همسر شهید دکتر مجید شهریاری دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۶۰۶۹۸۶
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در این دیدار با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله‌العالی که شهدا چشم و چراغ ملت هستند از طرف سازمان بسیج اساتید کشور از همسر دانشمند شهید شهریاری برای تحمل سختی‌ها در فقدان ایشان تقدیر کرده و گفت: شما به عنوان  استاد موجب افتخار همه ماهستید مقام معظم رهبری نام بردند که شهدای هسته‌ای بسیجی‌اند.

مردانی

وی با اشاره به آنکه بسیج اساتید هرساله یکی از شهدا را به عنوان شهید شاخص  معرفی می‌کند، گفت: سال گذشته شهید شاخص بسیج اساتید، شهید فخری زاده بودند و امسال دانشمند شهید شهریاری به عنوان شهید بسیج اساتید معرفی خواهند شد. این معرفی فرصتی برای شناساندن و پرداختن به ابعاد مختلف شخصیتی و فعالیت‌ها و تلاش و ویژگی‌های اخلاقی و سیره رفتاری این شهدا و شناساندن آنان به اساتید و جوانان است.

مردانی با ذکر آنکه روز ملی بسیج اساتید به مناسبت سالگرد شهادت شهید دکتر چمران نام گذاری شده و هرساله برگزار می‌شود، عنوان کرد: امسال هم با حضور ۳۱ هزار استاد بسیجی و ۱۰۰۰ استاد در تهران و در سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانسی این مراسم در همه استان‌ها برگزار می‌شود. امسال قرار  بود در این مراسم خدمت ریاست جمهور باشیم که مشیت الهی طور دیگری رقم خورد. ان‌شاءالله که خانم دکتر علم الهدی به نمایندگی از این شهید بزرگوار صحبت خواهند کرد.

وی با دعوت از دکتر قاسمی برای حضور در مجموعه جهادگران تبیین، به تأثیرگذاری کلام و صحبت اساتید این رشته‌‌ها  تاکید کرد.

مردانی

معصومه مقیمی سرپرست مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید نیز در این دیدار با بیان آنکه شهدای هسته‌ای نماد خود باوری کشور و جوانان ایران اسلامی هستند گفت : شخص سرکار عالی در واقع به عنوان نماد خودباوری می‌توانید برای دانشجویان و اساتید الگو باشید. امیدواریم بتوانیم از حضور شما در عرصه جهاد تبیین بهره‌مند شویم.

قاسمی استاد دانشگاه و همسر شهید جهاد علمی با ابراز احساس خرسندی از شرکت در مراسمی در روز بسیج اساتید در سال‌های گذشته به تهیه مجموعه‌ای از کتاب انتشار یافته در این سازمان با عنوان شهدای جهاد علمی اشاره کرده و گزارش یک راز که به داستان زندگی شهید شهریاری و صحبت‌ها و سخنرانی‌های این شهید گرانقدر پرداخته را مجموعه ارزشمندی دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار