سرهنگ مختاری:

جهاد کشاورزی نقش موثری در تحقق شعار سال دارد

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: در حال حاضر با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری افزایش تولید و مشارکت مردم، جهاد کشاورزی می‌تواند نقش موثری در تحقق شعار سال و فتوای رهبری داشته باشد.
کد خبر: ۹۶۰۷۰۲۱
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در دیدار با مدیر و نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: جهاد کشاورزی یکی از نهادهای انقلابی و از ثمرات انقلاب اسلامی است که بعد از انقلاب به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تأسیس شد.

وی گفت: این نهاد انقلابی یادآور تلاش‌های جهادی در جهت ارتقای خوداتکایی، امنیت غذایی و استقلال است که کارنامه بسیار خوبی در اوایل انقلاب در حوزه محرومیت زدایی، در دوران دفاع مقدس در صف مقدم تحت عنوان سنگرسازان بی سنگر داشته و بعد از دفاع مقدس در حوزه مأموریت محوله موفق بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: امروزه سپاه و جهاد کشاورزی در کنار یکدیگر برای خدمت رسانی به مردم حرکت می‌کنند تا بتوانند در راستای همان فرهنگ اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و خدمت بی منت به مردم گام بردارند و به جرأت می‌توان گفت دو بال قدرتمند نظام جمهوری اسلامی هستند که از اوایل انقلاب در همه صحنه‌ها حضور داشته‌اند.

وی تصریح کرد : در حال حاضر نیز با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری افزایش تولید و مشارکت مردم، جهاد کشاورزی می‌تواند نقش موثری در تحقق شعار سال و فتوای رهبری داشته باشد.

گفتنی است؛ این دیدار با حضور مسئول حوزه کارمندی شهید طالبیان سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت هفته جهاد کشاورزی برگزار شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار