خبرهای داغ:
سردار فدا:

اجلاسیه پایانی کنگره شهدای استان همزمان با روز حماسه و ایثار استان اصفهان برگزار می شود

باحضور کلیه فرماندهان نظامی، انتظامی و رده های وزارت دفاع در سطح استان، کمیته نیروهای مسلح کنگره شهدای استان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۶۰۷۰۲۹
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) در جمع اعضای کمیته نیرو‌های مسلح کنگره شهدای استان اصفهان اظهار داشت: استان اصفهان دارای ۲۴ هزار شهید می‌باشدکه در راستای گرامیداشت این شهیدان والا مقام، کنگره شهدای استان از سال گذشته فعال و در حال انجام اقدامات متعدد می‌باشد.  
وی تصریح کرد: بنا داریم در ۲۵ آبان، روز حماسه و ایثار استان اصفهان که مصادف با سالروز تشییع ۳۷۰ شهید عملیات محرم در اصفهان می‌باشد اجلاسیه کنگره شهدای استان را برگزار کنیم.
سردار فدا با بیان اینکه از روز اول پیروزی انقلاب، دشمن در حال مقابله با ما بوده است افزود: عظمت کار شهدا چنان وسیع و تأثیرگذار است که ما در ۴۵ سال گذشته به واسطه جانفشانی این شهیدان، هیچگاه شکست نخورده ایم و هر روز پیشرفت کرده ایم.
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اظهار داشت: اولین کنگره شهدای استان اصفهان در سال ۱۳۷۵ برگزار شده است و دومین کنگره با هدف ارائه آثار فاخر و ماندگار به جامعه، مشارکت مردم در برگزاری این کنگره،  خدمت رسانی به مردم به نام و یاد شهدا و اجرای کار‌های بزرگ و زیر ساختی که در راستای تقویت بنیه دفاعی کشور و قطع وابستگی و خودکفایی کشور به نام و یاد شهیدان انشاالله در ابان ماه برگزار می‌گردد
این کمیته با حضور کلیه فرماندهان نظامی، انتظامی و رده‌های وزارت دفاع در سطح استان برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار