زنجیره اقتصاد کشاورزی در لرستان ایجاد شود

استاندار لرستان گفت: این استان ظرفیت های کم نظیری در حوزه کشاورزی دارد و ایجاد زنجیره اقتصاد کشاورزی برای آن ضروری است.
کد خبر: ۹۶۰۷۰۵۱
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، ابوطالب شفقت  در حاشیه قرارگاه اقتصاد کشاورزی اظهار داشت: همه دستگاه‌های مرتبط شامل بانک کشاورزی، اتاق بازرگانی، نظام مهندسی و بخش خصوصی که می‌توانند در اقتصاد کشاورزی نقش‌آفرینی کنند ، باید در این قرارگاه حضور داشته باشند.

 

وی عنوان کرد: در این قرارگاه یک راهبرد و سیاست اعلام شد تا زنجیره اقتصاد کشاورزی شامل تولید، صنعتی‌سازی و تجاری‌سازی در استان ایجاد شود.

 

استاندار لرستان با تاکید بر توجیه راهبردها و سیاست ها در این قرارگاه ادامه داد: اعضای فعال در این قرارگاه باید با یکدیگر هم فکری، نوآوری، خلاقیت و اتحاد دانشی داشته باشند که اگر این امر تحقق پیدا کند، خیلی از مسائل و مشکلات این حوزه حل خواهد شد.

 

شفقت با بیان اینکه اقتصاد کشاورزی اولویت استان است، گفت: باید با توجه به منابعی مانند آب، خاک، زمین، نیروی انسانی و استعداد بسیار خوب جوانان، سهم اقتصاد کشاورزی لرستان را ارتقا دهیم.

 

وی تاکید کرد: ارتقای اقتصاد کشاورزی از برنامه های اصلی در لرستان است که امید می رود با درایت و همراهی مدیران و همچنین مشارکت مردم و فرهنگ‌سازی علما، روحانیت و اساتید دانشگاهی شاهد تحقق این امر باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار