در جمع پرشور بسیجیان فارسان بیان شد؛

هرقدر بیشتر پای ارزشها بمانیم قدرتمندتر خواهیم ش

هرقدر بیشتر پای ارزشها بمانیم قدرتمندتر خواهیم ش
معاون سیاسی در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام، در جمع پرشور بسیجیان فارسان، گفت: ما رئیس جمهوری را نیاز داریم که روند تولید قدرت در دولت شهید رئیسی را درک کرده و آنرا ادامه دهد.
کد خبر: ۹۶۰۷۰۷۵
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش بصیرتی با حضور پرشور بسیجیان درحسینیه الزهرا سلام الله علیها سپاه ناحیه فارسان برگزار شد. در این برنامه سرهنگ پاسدارعلیرضا اسماعیلی، با تبریک و تسلیت شهادت حضرت آیت الله رئیسی گفت: مقام معظم رهبری حضرت آقا درخصوص شهید رئیس جمهور جمله‌ای را فرمودند که کمتر یا به قولی ما اصلاً نشنیده بودیم. ایشان فرمودند که ما رئیس جمهور مغتنممان را از دست دادیم.

وی، در ادامه به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب فرموده اند حتی اگر کسی نظام اسلامی را قبول ندارد بیاید و رای بدهد این یعنی مفهوم مترقی انتخابات. در واقع انتخابات به این شکل به منظور تامین امنیت استفاده می‌شود به عبارتی دشمنان ایران میزان تهاجم به کشورمان را بر اساس میزان این مشارکت تعیین می‌کنند.

کارشناس مسایل سیاسی، در ادامه عنوان کرد: امنیت زیربنای توسعه اقتصاد، سیاست و همه چیز است پس مفهوم کلی انتخابات بسیار مهمتر از آن است که بگویم چه کسی انتخاب می‌شود، باید به این درک برسیم که اگر درصد حضور در انتخابات پایین باشد ما به شدت در معرض تهدید قرار خواهیم گرفت.

وی در ادامه گفت: در همه جای دنیا عملکرد یک دولت می‌تواند اعتقاد مردم به نظام را کم و زیاد کند اما دشمنان در خصوص کشور ما می‌گویند انتخابات نشان می‌دهد مردم چقدر موافق نظام هستند یا نیستند. لذا برآورد آنها این است که اگر مشارکت پایین باشد یعنی نظام بدون مردم، این یعنی تحریم‌ها اثر گذاشته و فشار اقتصادی را بر مردم ما بیشتر می‌کنند.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام،  در پایان گفت: حضرت آیت الله رئیسی حتی با شهادت خود نیز به این کشور خدمت کرد و پس از شهادت این سید خدمتگزار فضای گفتمانی کشور بسیار متفاوت شده است. امروز فضایی که ایجاد شده  در آن رقابت برای خدمت مطرح است و همه تلاش می‌کنند خود را شبیه ایشان و دولت ایشان خدمتگزار معرفی کنند تا آراء بیشتری جذب کنند و اصولا در این فضا جریان های معاند خیلی نمی‌تواند عرض اندام کند چون فضای عمومی کشور الان فضایی نیست که با حرف ساختارشکنانه بتوان رای جمع کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار