با همکاری پایگاه بسیج مطهره مرادن برگزار شد؛

کارگاه آموزشی لبه دوزی روسری با منجق و پولک دوزی

کارگاه آموزشی لبه دوزی روسری با منجق و پولک دوزی
کلاس آموزش لبه دوزی روسری با منجق و پولک دوزی با همکاری پایگاه بسیج مطهره مرادن شهرستان حانمیرزا برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۷۰۷۶
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری؛ همزمان با فصل تابستان و در قالب طرح نوجوانه های صالحین، کلاس آموزشی لبه دوزی روسری با منجق و پولک دوزی به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران در پایگاه مقاومت بسیج مطهره مرادان برگزار شد.

کارگاه آموزش لبه دوزی روسری با منجق و پولک دوزی،با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج مطهره مرادان حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زهراسلام الله علیها آلونی با استقبال خوب هنرجویان و علاقه‌مندان در مسجد روستا  برگزار شد.

مربی خیاطی با بیان اینکه آموزش خياطی یکی از جذاب‌ترین و شغل‌های پردرآمد محسوب می‌شود، اظهار کرد: این مهارت با سرعت در حال رشد و توسعه است، برخی از افراد در جهت کسب درآمد و برخی دیگر بنا به علاقه ای که دارند این هنر را فرا می گیرند.

مژگان کلایی، با بیان اینکه هرسال علاقه مندان زیادی به سمت آن جذب تا این هنر را آموزش ببینند یا مهارت خود را ارتقا دهند، افزود: مهارت و سلیقه خیاط است که یک پارچه ساده را، به یک لباس زیبا تبدیل می‌کند.

این مربی خیاطی ادامه داد: آموزش لبه دوزی روسری با منجق و پولک دوزی حتی می تواند به عنوان یک سرگرمی باعث شود که احساس آرامش و شادی کنیم و اوقات فراغت را به روشی سازنده و خلاقانه سپری کنیم.

خانم کلایی خاطرنشان ساخت: با آموختن تکنیک‌های این هنر و افزودن سلیقه و ظرافت شخصی، می‌توان به خياطي به چشم یک کسب و کار تخصصی نگاه کرد.

او تصریح کرد: هدف از برگزاری دوره‌های آموزش خیاطی این است تا هنرجویان و بسیجیان بتوانند خیاطی را فراگرفته و علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت، از این طریق نیز درآمد کسب کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار