حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر؛

هادیان سیاسی نقش مهمی در جهاد تبیین دارند

هادیان سیاسی نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، درجمع هادیان سیاسی سپاه و بسیج شهرستان اردل گفت: هادیان سیاسی نقش مهمی در جهاد تبیین دارند.
کد خبر: ۹۶۰۷۱۰۱
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر در همایش هادیان سیاسی اردل افزود:هادیان سیاسی نقش مهمی در جهاد تبیین، روشنگری در جامعه دارند و کار آنها تبلیغ  دین است چرا  که سیاست در نظام اسلامی عین دیانت ماست.

یادگار سالهای دفاع مقدس، در ادامه به نفس هادیان سیاسی در مشارکت همگانی مردم در انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح دشمنان انقلاب اسلامی را ناکام می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، به شاخصه های ریاست جمهور اشاره کرد و گفت: سربازی ولایت، روحیه جهادی، آگاهی و توانمندی، روحیه ایستادگی،مقاومت و تسلیم نشدن در برابر دشمنان، روحیه تحول گرایی و همبستگی با مردم، اخلاق مداری در سیاست‌مدار، پر کار و ساده زیستی و پاکدستی، عدالت گستری و فساد ستیزی، توجه جدی و نگاه به درون، برای خدا کار کردن، وامدار حزب خاصی نبودن و تلاش برای تحقق شعار سال  از جمله شاخصه های ریاست جمهور تراز انقلاب است.

 در ادامه برنامه حجت الاسلام عینعلی علی پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل، نیز  گزارش جامعی از فعالیت هادیان سیاسی شهرستان بیان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار