خبرهای داغ:
مدیر مخابرات منطقه قزوین؛

بدنبال شناسایی و حمایت از ظرفیت حوزه های اقتصاد دیجیتال ICT هستیم

بدنبال شناسایی و حمایت از ظرفیت حوزه های اقتصاد دیجیتال ICT هستیم
نصرآبادی گفت: شرکت مخابرات بدنبال شناسایی و فعلیت رساندن ظرفیت ها در حوزه اقتصاد دیجیتال و ICT است و شرکت ها و یا افرادی که در این حوزه محصول و یا ایده مناسبی دارند مورد حمایت قرار می گیرند.
کد خبر: ۹۶۰۷۱۱۷
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸

قزوین_ به گزارش بسیج، نصرآبادی مدیر مخابرات منطقه قزوین در دیدار با رئیس بنیاد ملی نخبگان استان قزوین گفت: شرکت مخابرات بدنبال شناسایی ظرفیت ها در حوزه اقتصاد دیجیتال و ICT است و تلاش میکنیم که این ظرفیت ها را به فعلیت برسانیم و شرکت ها و یا افرادی که در این حوزه محصول دارند و یا ایده مناسبی دارند مورد حمایت قرار می گیرند.

مدیر مخابرات منطقه قزوین افزود: عموما" نخبگان دانش و تخصص خوبی دارند که گاها با موضوعات مطروحه در صنعت فاصله دارد که مخابرات با ایجاد مرکز آموزش مهارت محور و ارائه گواهی نامه مربوطه می خواهد، ضمن ایجاد مهارت به بلوغ و رشد ایده های نخبگان کمک نمایدچرا که حوزه نخبگان همواره از حوزه اجرا جلوترند و ایده هایی دارند که ما از آنان استقبال می کنیم.ایده هایی که مسئله محورند و ما باید تلاش کنیم آموزش های مهارت محور که نیاز امروز جامعه ماست و مشاوره های لازم و حمایت از این ایده ها را داشته باشیم که این ایده ها می تواند در کارگروه اقتصاد دیجیتال و کمیته تحول مطرح گردد. 

 نصرآبادی حوزه ارتباطات را محرک نخبگان دانست و افزود: با تعامل با حوزه نخبگان می توانیم به ارتقاء سطح دانش در جامعه کمک نماییم.

خانم دکتر مرتضوی رییس بنیاد ملی نخبگان استان هم در این دیدار با تشکر از اقدامات و عملکرد مخابرات منطقه روند شناسایی نخبگان براساس بخشنامه ها و دستورالعمل های موجود را بیان کرده و همچنین ظرفیت بنیاد نخبگان استان قزوین را در این خصوص بسیار خوب ارزیابی نمود.

وی در ادامه بیان کرد: حوزه ارتباطات و مخابرات با توجه به رشد و سرعت بالایی که دارد می تواند در جذب نخبگان و تحقق ایده های آنان که نیاز امروز جامعه ماست نقش موثری داشته باشد و ما از عقد تفاهم نامه بمنظور شناسایی خواسته ها و حل مسئله و استفاده از ظرفیت نخبگان برای پیشبرد امور استقبال می کنیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار