مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ:

سپاه شاخصه های انتخاب اصلح را تبیین می کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: سپاه شاخصه های انتخاب اصلح را تبیین می کند.
کد خبر: ۹۶۰۷۱۵۳
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، حجت الاسلام غلامحیدر جهانبان امروز در نشست روشنگری جهاد تبیین که با حضور مدیران و روسای ادارات شهرستان شاهین دژ در محل سالن شهید سلیمانی برگزار شد ضمن سخنانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با تکیه بر آموزه‌های دینی اسلام بنا شده است، گفت: امام (ره) با تکیه بر باورهای دینی و حمایت‌های مردم توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند و حکومت اسلامی تشکیل دهد.

وی افزود: دشمن از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون برای از بین بردن این انقلاب شکوهمند متکی بر عقاید دینی و مکتب اسلامی از هیچ توطئه و دسیسه‌ای فروگذار نکرده است اما همه این نقشه‌ها و توطئه‌ها با تدابیر و بصیرت و آگاهی مردم نقش بر آن شده است.

حجت الاسلام جهانبان ادامه داد: سپاه تلاش می کند با آگاه سازی مردم نسبت به شاخصه‌های یک نامزد انتخاباتی انقلابی، ولایتمدار، خدمتگزار و مردمی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب به نقش خود در مشارکت انتخاباتی پویا عمل کند و بر این اساس تلاش خواهد کرد در کنار برقراری امنیت و سلامت انتخابات، بستر حضور توام با بصیرت مردم در انتخابات را افزایش دهد.

این مسئول تصریح کرد: سپاه و بسیج در انتخابات همچنان در کنار مردم خواهند بود و بدون اینکه از فرد و یا گروه خاصی طرفداری کنند، صادقانه در تبیین ضرورت مشارکت مردم در انتخابات خواهند کوشید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار