انتخابات در ایران اسلامی نماد مردم سالاری دینی است

امام جمعه موقت بروجرد گفت: انتخابات در ایران اسلامی نماد مردم سالاری دینی و حضور کارآمد ملت در حل مسائل کشور است.
کد خبر: ۹۶۰۷۱۶۵
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام میثم بیرانوند روز دوشنبه در خطبه های نماز عید قربان اظهار کرد: مردم در انتخاب اصلح توجه داشته باشند، رییس جمهوری که در تراز انقلاب باشد و بیشترین شباهت را به آیت‌الله رئیسی داشته را انتخاب کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه رییس جمهور آینده باید سرباز ولایت باشد، بیان کرد: در همین راستا جبهه انقلاب سریع‌تر به یک جمع بندی برسد، گفتمانی می‌تواند مشکلات را حل کند که انقلابی باشد، سرباز ولایت بودن و نترسیدن از دشمنان می‌تواند کارهای کشور را پیش ببرد.

 

امام جمعه موقت بروجرد بیان کرد: در درجه اول حضور پرشور مردم که باعث عزت ملت ایران می‌شود در انتخابات مهم و در نهایت انتخاب اصلح بسیار مهم است.

 

حجت الاسلام بیرانوند با اشاره شکست و نابودی رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی، بعد از عملیات طوفان الاقصی ضربه سنگین و غیر قابل جبران را متحمل شد، امروز وضعیت دشمنان اسلام و انقلاب سخت شده و رژیم صهیونیستی در باتلاق جنگ غزه گیر افتاده‌اند.

 

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به دستاوردهایی که دنبال آن بود نرسیده و به هلاکت خود نزدیک می‌شود، ولی در مقابل جبهه مقاومت با محوریت انقلاب اسلامی ایران روز به روز به اهداف خود نزدیک‌تر می‌شود.

 

امام جمعه موقت بروجرد یادآور شد: آزادی حمید نوری که با نقشه منافقین در سوئد محکوم به حبس ابد شده بود با مجاهدت‌های امیر عبدالهیان انجام شد.

 

حجت الاسلام بیرانوند با اشاره به دستاوردهای دولت شهید رییسی برای ملت گفت: دولت سیزدهم با محوریت رییس جمهور شهید هماهنگی خوبی بین میدان و دیپلماسی برقرار کرد، کشورهای منطقه با ایران همراه شدند و دشمنان از این هماهنگی منطقه‌ای ایران هراسان و عصبانی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار