سردار حیدرنیا:

اصناف نقش مهمی در افزایش مشارکت در انتخابات دارند

پنجمین نشست هیئت اندیشه ورز بسیج اصناف استان البرز با شرکت اعضای این هیئت در محل اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان و با حضور سردار حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۷۱۷۳
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سردار حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز، در ابتدا ضمن تأکید بر اهمیت روز عرفه و بهره گیری از برکات این روز بیان داشت: روز عرفه، روز بخشش گناهان و پذیرش توبه از سوی خداوند سبحان است.

وی در ادامه سخنان خود اصناف را یکی از مهمترین مراکز مردمی که دارای ظرفیت‌های بسیار مناسب برای کمک به دولت و مردم می‌باشند دانست و تأکید کرد: اصناف در همه مباحث امنیتی، اجتماعی، سیاسی و ...، بسیار اثرگذار و دارای نقش تعیین کننده است.

فرمانده سپاه استان البرز انتظار از هیئت اندیشه ورز بسیج اصناف را بالا عنوان کردند و اینکه این هیئت باید در مسیر برگزاری جلسات کیفی که خروجی آن حل مشکلات صنوف و مردم باشد گام بردارد.

سردار حیدرنیا ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت، انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم را بسیار مهم دانست و اینکه همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها به خصوص اصناف و بازاریان باید در شکل گیری مشارکت حداکثری تلاش کنند.

سردار حیدرنیا در ادامه عنوان کرد: مشارکت یک اصل مهم است، هر چقدر مشارکت بالاتر برود شرایط برای کشور در حل مشکلات و پیشرفت بهتر خواهد شد.

وی انتخابات و مشارکت را مؤلفه‌های اقتدار افرین کشور عنوان کرد و بیان داشت: انتخابات پرشور، برای نظام و کشور تولید قدرت کرده و تحقق این مهم هم قابل دسترس است.

فرمانده سپاه استان البرز تاکید کرد: تحقق شعار سال و جهش تولید هم باید در دستور کار همه باشد و صنعت و بازار در این مسیر نقش مهمی دارند که باید ایفا کنند.

سردار حیدرنیا افزایش مشارکت در استان البرز در انتخابات گذشته مجلس را به خاطر ارائه خدمات مناسبی دانست که در سال‌های اخیر در استان انجام گرفته که رضایتمندی مردم را به دنبال داشت.

وی همچنین با اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان البرز در سال آینده، خواستار ایفای نقش جدی اصناف و اتحادیه‌ها در برگزاری مطلوب این کنگره شدند.

گفتنی است، در ابتدای جلسه برخی از اعضای جلسه، رؤسای اتحادیه و صنوف استان ضمن ارائه موضوعات تخصصی کاری خود، خواستار حل برخی از مشکلات کاری خود توسط مسئولین شده و اعلام داشتند که مانند گذشته در مسیر کمک به مشارکت در انتخابات گام خواهند برداشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار