آخشیک خبر داد

برگزاری نشست کتابخوان با موضوع انتخابات در ملایر

همدان-رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر از برگزاری نشست کتابخوان با موضوع انتخابات در راستای آگاهی بخشی و افزایش بصیرت عمومی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۷۲۱۲
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
برگزاری نشست کتابخوان با موضوع انتخابات در ملایر

سیدمهدی آخشیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر از برگزاری نشست کتابخوان با موضوع انتخابات خبر داد و اظهار کرد: این نشست در راستای آگاهی بخشی و افزایش بصیرت عمومی و جهاد تبیین در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شد.

وی افزود: این جلسه با حضور سرهنگ داوود مهدوی جانشین سپاه ناحیه ملایر، حجت الاسلام  هادی یعقوبیان سرگروه حلقه صالحین و سرهنگ احمد اکبری فرمانده بسیج ادارات و فرماندهان بسیج ادارات، کارخانجات و اصناف و سرگروه‌های حلقه صالحین برگزارشد .

رییس اداره کتابخانه‌های ملایر افزود: در این نشست کتاب‌های رفتار انتخاباتی در ایران اثر علی دارابی و ۳۰ سال افتخار ایرانیان اثر جعفر دمیرچی، کتاب‌های صعود چهل ساله اثری از اندیشکده راهبردی سعدا مباحث مربوط به انتخابات به اشتراک فکری گذاشته شد .

وی از ارائه معرفی متنی کتاب انتخابات لیله القدر نظام اسلامی به صورت بروشور به حاضران خبر داد و افزود: در ایامی که تمام بلندگوهای ضد نظام اسلامی سعی در ناامیدی مردم و سیاه‌نمایی از فضای کشور دارند بر همه دلسوزان کشور لازم است از همه ظرفیت و توان خود در راستای افزایش بصیرت و آگاهی بخشی عمومی در تاثیر مشارکت فعال مردم در انتخابات بهره برده و به پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار