خبرهای داغ:
الگو باشیم؛

دامداری در کنار کار تبلیغ

حجت الاسلام سید رضا حسینی روحانی روستای پس پشته مینودشت است که از سال ۱۳۹۰ به این روستا آمده و تصمیم گرفت در کنار کار تبلیغ کار اقتصادی و تولیدی نیز انجام بدهد.
کد خبر: ۹۶۰۷۲۲۶
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱

دامداری در کنار کار تبلیغ

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام سید رضا حسینی روحانی روستای پس پشته مینودشت است که از سال ۱۳۹۰ به این روستا آمده و تصمیم گرفت در کنار کار تبلیغ کار اقتصادی و تولیدی نیز انجام بدهد.

او می گوید: دامداری را با ۵ گوسفند شروع کردم و تا سال ۹۶ حدود ۳۰۰ گوسفند داشتم و در این مسیر مردم را نیز تشویق کردم تا به این حرفه روی بیاورند.

حسینی ادامه داد:  در سال ۹۰ در روستای پس پشته بیشتر از ۱۰۰ گوسفند وجود نداشت اما با این کاری که ما کردیم الان تقریباً 5هزار تا ۱۰ هزار گوسفند در روستا وجود دارد .

روحانی روستای پس پشته مینودشت عنوان کرد: برای توسعه کار در کنار گوسفند، گاو را نیز برای پرورش انتخاب کردم و از ۵ تا شروع کردم و الان حدود ۲۰ رس گاو نیز در دامداری خود دارم ۵ تا از این گاوها شیری هستند که در شبانه روز هر کدام ۳۰ کیلو شیر می‌دهند و این یک زمینه اشتغال برای ما شده است

وی به جوانان توصیه می‌کند که فقط به فکر این نباشند که وارد شغل دولتی بشوند بلکه عرصه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانند به عنوان شغل برای خود انتخاب کنند.

حجت الاسلام حسینی در پایان گفت: سپاه و بسیج سازندگی وام‌های خوبی به ما داد و حدود ۱۰۰ میلیون وام به بنده تعلق گرفت و توانستم دامداری خود را توسعه بدهم و در این مسیر انتظار داریم مسئولین از ما حمایت کنند تا با دلگرمی ،این مسیری را که انتخاب کردیم ادامه بدهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار