مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع):

مردم با حضور حداکثری در انتخابات، راه شهدای خدمت را ادامه بدهند

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) گفت: مسیر شهدای خدمت حضور حداکثری در انتخابات و همان خط حمایت همه جانبه از انقلاب شکوهمند اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۰۷۲۳۲
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهدمقدس، احمد زارعی در جلسه شورای اداری شهرستان بردسکن که با محوریت جهاد تبیین و حضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، افزود:  مدیران باید جریان فکری بسیج را پویا نگه دارند و در خدمت رسانی به مردم به ساعت کاری اکتفا نکنند. 

وی اضافه کرد: مدیران باید با کار و تلاش شبانه روزی فرمایشات مقام معظم رهبری را در حوزه ایجاد تبیین به خوبی اجرایی و نقش آفرینی کنند.

زارعی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری بر ایجاد روحیه امید آفرینی در جامعه تأکید کرد و ادامه داد: مدیران باید در هر پست و مقامی که هستند خدمات دولت سیزدهم شهید آیت الله رئیسی را برای مردم بازگو کنند و در واقع مدافع انقلاب باشند. 

وی با اشاره به تشییع جنازه باشکوه شهید رئیسی خاطرنشان کرد: همه جریان‌های سیاسی از خدمات سید شهدای خدمت تعریف و تمجید می‌کنند و همه مُرید این شهید بزرگوار هستند. 

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) در انتها به انتخابات « ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ » اشاره و عنوان کرد: تنها راه جهاد تبیین که به معنای واقعی می‌توانیم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آن را اجرایی کنیم؛ جذب حضور حداکثری مردم در پای صندوق اخذ رای است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار