اینترنشنال، نگران مشارکت گسترده مردم در انتخابات

این روزها و با داغ شدن تنور انتخابات ریاست‌جمهوری، شاهد هستیم که بار دیگر دشمنان کینه‌توز ملت و سرزمین ایران هم‌قسم‌ شده‌اند تا به هر نحو ممکن، مانع از تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شوند.
کد خبر: ۹۶۰۷۲۳۸
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰

اینترنشنال، نگران مشارکت گسترده مردم در انتخابات

خبرگزاری بسیج _ این روزها و با داغ شدن تنور انتخابات ریاست‌جمهوری، شاهد هستیم که بار دیگر دشمنان کینه‌توز ملت و سرزمین ایران هم‌قسم‌ شده‌اند تا به هر نحو ممکن، مانع از تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شوند.

در یکی از آخرین نمونه‌ها از این تلاش‌ها و اقدامات مذبوحانه، روز جاری (یکشنبه ۲۷ خرداد)، رسانه معاند و مزدور «اینترنشنال» وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی امنیتی رژیم صهیونیستی، با بازتاب جمله‌ای خاص از سخنان اخیر رئیس سازمان بسیج مستضعفین، به نوعی به مخاطبان خود گِرا داد که چنانچه می‌خواهند قدرت و امنیت ایران تضعیف شود، برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات، قدم بردارند.

اینرنشنال از سخنرانی ۱۶۰۰ کلمه‌‌ای سردار سلیمانی در رابطه با انتخابات پیش رو، تنها به انعکاس بخش‌هایی تقطیع‌شده از سخنان رئیس سازمان بسیج مستضعفین پرداخت که در آن گفته می‌شود «شرکت در انتخابات، تولید قدرت برای نظام است».

پُر واضح است که بنگاه‌های لجن‌پراکنی دشمنان نظیر اینترنشنال با ضریب دادن به خبرهای مرتبط با موضوع «مشارکت حداکثری در انتخابات» هدفی جز کاشت بذر ناامیدی در جامعه و ناکارآمد نشان دادن نظام مرمسالاری دینی در ایران و متعاقب آن مهیا کردن شرایط برای استیلای بیگانگان بر کشورمان ندارند.

این در حالی است که سخنان تبیینی و روشنگرانه اخیر سردار سلیمانی با موضوع انتخابات و تأثیرات آن در رشد و پیشرفت کشور و ناامیدکردن دشمنان و همچنین نقش بسیج در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات، بازخورد وسیعی در سطح رسانه‌های کشورمان از طیف‌ها و جناح‌های گوناگون داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سخنان اخیر خود با بیان اینکه به صورت میانگین در ایران اسلامی طی ۴۵ سال گذشته هر سال یک انتخابات برگزار شده است، گفت: تکیه نظام جمهوری اسلامی به مردم و دادن حق انتخاب به مردم، یک واقعیت روشن و ملموس است.

کلام پایانی آنکه جمهوری اسلامی ایران، مردم را صاحب اصلی نظام می‌داند و معتقد است که مردم همه کاره هستند و باید در همه امور سالار خود باشند؛ و به همین خاطر است که نظام سلطه از مشارکت گسترده ملت ایران در انتخابات نگران است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار