زندگی شیرین با چاشنی پرورش گل‌ها برای یک خانواده در ملاحسن

مهدی جمالی کارآفرین بسیجی اهل روستای ملاحسن است که با کمک و همراهی همسر و فرزندش گلخانه‌ای را در این روستا ایجاد کرده و مشغول به کار است.
کد خبر: ۹۶۰۷۲۷۹
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۹

او از شروع به کارش می‌گوید: قبلا کار پرورش گل را به صورت خرد و در منزل انجام می‌دادیم تا اینکه با سازمان بسیج آشنا شدیم و با دریافت وام از بسیج اقدام به ایجاد یک گلخانه کردیم.

جمالی از ناکامی هایی که برایش پیش آمده نیز صحبت به عمل‌ می‌آورد: گاهی قراردادی را انعقاد کردیم تا گل را به فروش برسانیم اما به ثمر نرسیده و همواره مسیر کاری ما فراز و نشیب زیادی داشته است.

این کارآفرین بخشی از موفقیت خود را نیز مدیون بسیج شهرستان می‌داند که با اعطای وام اشتغال‌زایی زمینه کار را برای آنها فراهم‌تر کرده‌اند.

همسر مهدی جمالی نیز که پابه‌پای شریک زندگی‌اش در این مسیر او را یاری کرده می‌گوید: همیشه رابطه دوستانه و صمیمانه‌ای با مشتریانمان داشته‌ایم و این را یکی از عوامل موفقیت خود می‌دانیم.

این خانواده‌ی کارآفرین با عشق و علاقه‌ای کم‌نظیر در کنار یکدیگر کار و زندگی می‌کنند؛ مهدی جمالی با وجود اینکه معلولیت دارد اما خود را بسیاری فردی امیدوار و خوشبخت می‌داند.

همسر جمالی از او بعنوان یک انسان خوش قلب و با اخلاق یاد می‌کند و معتقد است معلولیت وی هیچ تاثیر منفی بر روحیات و حالاتش نمی‌گذارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار