فرمانده سپاه شاهرود: شورای شهر شاهرود از نهاد‌های همراه در فعالیت‌های فرهنگی است/ازدواج ۷۲ زوج جوان

شاهرود_ فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: شورای اسلامی شهر شاهرود از نهاد‌هایی است که همکاری مناسبی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی داشته و ما هم به عنوان مجموعه سپاه تلاش کرده ایم با شورای اسلامی  همکاری لازم انجام شود.
کد خبر: ۹۶۰۷۳۰۴
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲

فرمانده سپاه شاهرود: شورای شهر شاهرود از نهاد‌های همراه در فعالیت‌های فرهنگی است/ازدواج ۷۲ زوج جوانبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدارعبدالله یونسیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شاهرود در دویست و هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر شاهرود ضمن تشکر از مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر گفت: شورای اسلامی شهر شاهرود از نهاد‌هایی است که همکاری مناسبی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی داشته و ما هم به عنوان مجموعه سپاه تلاش کرده ایم با شورای اسلامی همکاری لازم انجام شود تا بخشی از نیازمندی‌های مردم رفع گردد لذا در این راه که خط قرمز ماست از هیچ کمکی دریغ نکرده ایم.
وی افزود: یکی از مهمترین امور فرهنگی برگزاری جشن‌های ازدواج آسان است که این بار ۷۲ زوج در دهه امامت و ولایت زندگی مشترک خود را آغاز خواهند کرد و لازم است حمایت‌های لازم از این اقدام مهم انجام شود.
سرهنگ یونسیان بیان کرد: تفاهم در برگزاری چنین برنامه‌هایی بین مدیریت شهری و سپاه  در تمامی دوره‌ها وجود داشته و به نتایج خوبی نیز دست یافته است.
محمدرضا یونسیان نائب رئیس شورای شهر شاهرود با حمایت از طرح‌های تشویقی برای زوج‌های جوان گفت: شورا در کمک به برگزاری جشن‌های ازدواج آسان که توسط سپاه، بسیج و موسسات فرهنگی انجام می‌شود همراه بوده و حمایت می‌کند.  
وی بیان کرد: برگزاری چنین اقداماتی امری مهم و پسندیده است و شورای شهر شاهرود به آن نگاه ویژه‌ای دارد.
در ادامه جلسه محسن احمدی شهردار شاهرود سپاه را ضامن امنیت و ارتقاء غیرت و غرور دانست و گفت: سپاه علاوه بر انجام امور نظامی در تمام صحنه‌های سازندگی حاضر است و خدمات شایانی به ثبت رسانده، لذا نگاهمان به سپاه بدلیل نقش آفرینی که در کشور دارد متفاوت است.
شهردار شاهرود افزود: یکی از اقدامات خوب شورای ششم شهر شاهرود حمایت از فعالیت‌های فرهنگی به ویژه ازدواج آسان بوده است.
در این جلسه ۱۶ لایحه از جمله کمک به ترویج و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب، بررسی درخواست‌های تعدادی از شهروندان و موسسات خیریه و هم چنین درخواست  سازمان عمران و بازآفرینی شهری در خصوص تامین بتن پروژه‌ها بررسی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها