نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس:

انتخابات، کلید توسعه و امیدآفرینی در کشور است

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مسئولان، نمایندگان و رئیس‌جمهور با رأی حداکثری مردم انتخاب شوند، بی شک دارای یک پشتوانه قوی برای انجام امور پیش رو خواهند بود لذا مشارکت گسترده در انتخابات، یک بازدارندگی قوی در برابر نقشه‌های شوم دشمنان را ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۹۶۰۷۳۰۷
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹


محمد رسول شیخی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایهٔ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شاهد تغییر جهت در بسیاری از حوزه‌ها در کشور شدیم، در سیاست داخلی جمهوریت به‌جای استبداد قرار گرفت تا مردم باشند که با حضور خود در پای صندوق‌های رأی مسئولان خود را از صدر تا ذیل را انتخاب کنند.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در ایران، نظام مردم‌سالاری دینی حاکم شد و به مناسبت استقرار این نظام مقدس تقریباً در هر سال یک انتخابات باشکوه برگزار شده است که این رخداد در هیچ جای دنیا مانند ندارد.

نماینده مردم در مجلس گفت: بدین صورت انتخابات به کلید توسعه، پیشرفت و امید آفرینی در کشور تبدیل شد و در این فرایند اساسی حکم ماندن و یا رفتن یک مسئول به انتخاب مردم است، در واقع حضور مردم در انتخابات یک فرصت استثنایی برای تعیین سرنوشت آنها در انتخاب مسئولان را فراهم می‌کند و علاوه بر حضور حداکثری در انتخابات می‌تواند ضامن تداوم اقتدار ملی در عرصه‌های داخلی و خارجی باشد.

شیخی زاده تأکید داشت: اگر مسئولان، نمایندگان و رئیس‌جمهور با رأی حداکثری مردم انتخاب شوند، بی شک دارای یک پشتوانه قوی برای انجام امور پیش رو خواهند بود، از طرفی مشارکت گسترده در انتخابات، یک بازدارندگی قوی در برابر نقشه‌های شوم دشمنان را ایجاد خواهد کرد، دشمن نیز در تلاش است تا جایگاه مردمی نظام اسلامی را خدشه‌دار کرده و مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کند، روشن است که حضور پررنگ مردم در انتخابات خط باطلی بر تمام پروژه‌های دشمن قسم‌خورده نظام اسلامی است.

وی یادآور شد: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب تحکیم پایه‌های نظام اسلامی و البته افزایش اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا خواهد شد، بنابراین مشارکت و حضور پرشور مردم در انتخابات مهم‌ترین راهبرد انتخاباتی کشور در شرایط کنونی است، در ایران نیز انتخابات، فقط یک پدیده سیاسی نیست و انتخابات، مظهر حضور مردم، مظهر احقاق حق و مظهر توانایی و اقتدار ملی برای یک کشور و حضور بیشتر مردم نشانه استحکام یک نظام است.

شیخی زاده، در ادامه اذعان داشت: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) علاوه بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر انتخاب فرد اصلح نیز تأکید نمودند، در این راستا، مردم باید به فکر شناخت اصلح باشند، زیرا انتخابات امر کوچکی نیست، مسئله انتخابات، مسئله سپردن سرنوشت بخش عمده امکانات کشور به یک نفر و یک مجموعه است، مردم بایستی در بین این مجموعه نگاه کنند و کسی را که اصلح است، در معیار انتخاب قرار دهند.

وی افزود: دولت رئیسی بر اساس قانون اساسی و ولایت‌فقیه عمل کرد و توانست فساد را از جامعه جمع کند، باید کسی را انتخاب کنیم که به دنبال نقش بازی‌کردن نباشد، شهید رئیسی به اسلام و مسلمین عزت بخشید بسیاری از کشور‌های قدرتمند دنیا با وجود شهید رئیسی کم آورده و زانو زدند.

شیخی زاده ابراز داشت: انتخابات پیش رو بسیار مهم و مظهر قدرت نظام است، دشمن همه را بسیج کرده تا انتخابات پیش رو شوری نداشته و حماسی نباشد باید امید آفرینی کرده و انتخابات را درست تبیین کنیم، مردم الزاماً به شاخص‌ها توجه کنند و به کسی رأی دهند که پا جای پای شهید رئیسی بگذارد و در ریل خدمتی که خادم شهید ایجاد کرده حرکت نماید.

وی عنوان کرد: انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی و راه اصلاح کشور است، اگر به دنبال برطرف‌کردن مشکلات کشور هستیم، بایستی به انتخابات رو کنیم، راهِ درست، انتخاب است، لذا همه باید در انتخابات شرکت کنند.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس به تبیین ویژگی‌ها و شاخص‌های رئیس‌جمهوری در تراز شهید آیت‌الله رئیسی پرداخت و بیان کرد: اولین ویژگی رئیس‌جمهور تراز سربازی ولایت است، زیرا سیاست‌گذار در نظام جمهوری اسلامی رهبر معظم انقلاب هستند و ویژگی شهید سلیمانی و شهید رئیسی این بود که خود را سرباز ولایت می‌دانستند، از دیگر ویژگی‌های رئیس‌جمهور تراز این است که برای تحقق شعار راهبردی سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم و ساماندهی اشتغال و مسکن جوانان راه‌حل داشته باشد.

شیخی زاده، اعلام داشت: ملت در تشییع شهید رئیسی و همراهانش سنگ تمام گذاشت و با حضور پرشور و میلیونی خود در مقابل این حادثه تلخ حماسه آفرید، مردم نشان دادند که قدرشناس زحمات خالصانه مسئولین کشورند، بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، مردم قدردان خدمتگزاران خودشان هستند، این را مسئولین ما بدانند، توجّه کنند و خیال نکنند که اگر خدمتی کردند، این از یاد مردم خواهد رفت، مردم می‌شناسند، می‌فهمند و قدردان‌اند، این مشوّق خدمت است.

نماینده دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: به‌عنوان یک ایرانی، این وظیفه مهم بر دوش ما نهاده شده است که در این انتخابات پیش رو حضوری پرشور و پررنگ داشته باشیم، حضور در انتخاباتی که سرنوشت چهارساله یک ملت را تعیین می‌کند، از اقشار مردم انتظار می‌رود، در این رویداد سیاسی حضور داشته و کسی را انتخاب کنند که ادامه‌دهنده راه شهید خدمت آیت‌الله رئیسی باشد و در راه این شهید عزیز گام بردارد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار