خبرهای داغ:

امورات کشور باید مانند زمان شهید جمهور با شتاب حرکت کند

مسئول سازمان بسیج مهندسی عمران و معماری گفت: شهید رئیسی با خدمت جهادی خود مسیر توسعه کشور را ریل‌گذاری کرد و رشد ایران را در عرصه‌های مختلف شتاب بخشید که این شتاب در دولت آینده نیز باید افزایش یابد.
کد خبر: ۹۶۰۷۳۵۶
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، دکتر محسن قنادزاده مسئول سازمان بسیج مهندسی عمران و معماری ضمن ستودن تلاش های شرکت عمران صدرا اظهار داشت: شهید رئیسی با خدمت جهادی خود مسیر توسعه کشور را ریل‌گذاری کرد و رشد ایران را در عرصه های مختلف شتاب بخشید که این شتاب در دولت آینده نیز باید افزایش یابد. 

 قنادزاده افزود: امروز کشور به مدیران جهادی در راس امور خود نیاز دارد تا شیرینی رونق و تعالی آن به کام ملت باقی بماند.

وی تصریح کرد: مدیریت شهرهای جدید به خودی خود کار دشواریست و اگر نگاه جهادی برای خدمت به ساکنان آن شهر در کار مدیران آن نباشد محکوم به شکست و دلسردی است و خوشبختانه نگاه مدیریت جهادی و امیدبخش در شرکت عمران صدرا ملموس است و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

این مقام مسئول ادامه داد: نگاه جهادی در کنار عمل جهادی باید باشد تا شیرینی جهاد در کام مردم بنشیند و حال با گزارشات دریافتی و بازدیدهای انجام شده این مهم در این شهر به چشم می‌خورد که در مدت کمتر از ۲۰ ماه حرکت ۱۰ ساله به منصه عمل کشانیده شده است.

امورات کشور باید مانند زمان شهید جمهور با شتاب حرکت کند

قنادزاده در ادامه به لزوم وحدت رویه و یکپارچگی در مدیریت شهری اشاره و خاطرنشان کرد: بنده دائما در استانها و شهرستانها حضور دارم و میتوان گفت شهر جدید صدرا جزو محدود شهرهای جهادی است که یک پارچگی بین تمامی دستگاه ها و نهادهای مستقر و حتی غیرمستقر در آن به چشم میخورد که جا دارد از این روحیه ی هم افزایی آقای مهندس پوربهی مدیرعامل شرکت کمال قدردانی بعمل آید.

در انتهای این دیدار که با حضور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام علی (ع)، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا و مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس، برگزار شد طی حکمی از جانب فرمانده سپاه فجر فارس، سرپرستی کانون بسیج مهندسین عمران و معماری صدرا به آقای مهندس مهدی پوربهی مدیرعامل شرکت عمران واگذار و دفتر این کانون در شرکت عمران شهر جدید صدرا راه اندازی شد.

انتهای پیام/.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار