خبرهای داغ:
فیض اللهی:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، نمایش اقتدار نظام است

همدان-فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، گفت: مدیریت شهری و روستایی همه تلاش خود را در خصوص برگزاری انتخابات سالم و باشکوه به کار گیرند.
کد خبر: ۹۶۰۷۴۱۷
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجتبی فیض اللهی در جلسه شورای اداری شهرستان بهار بر لزوم حمایت و پشتیبانی همه جانبه شهرداران و دهیاران با برگزاری انتخابات تأکید و اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه ما برگزاری یک انتخابات سالم با فراهم کردن زمینه مشارکت پرشور مردم و صیانت از آراء شهروندان است.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، افزود: مدیریت شهری و روستایی همه تلاش خود را برای عینیت بخشیدن به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات سالم و باشکوه به کار گیرند.

فرماندار شهرستان بهار گفت: با توجه ابلاغ وزارت کشور برای انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری، در شهرستان بهار برگزاری جلسات معتمدین تشکیل هیئت اجرایی و تعیین شعبات در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تشکیل کمیته‌های ۱۶ گانه برای برگزاری انتخابات و تعیین ۱۱۷ شعبه اخذ رای در شهرستان بهار، انجام شده است، افزود: ۵۳ شعبه اخذ رای در بخش مرکزی ۳۵ شعبه در بخش لالجین و ۲۹ شعبه در صالح آباد مستقر خواهد شد.

فیض‌اللهی اظهار کرد: در این دوره از انتخابات و در راستای بالا بردن مشارکت مردمی ۲۵ شعبه سیار در شهرستان بهار به جمع آوری آرای مردم خواهند پرداخت.

وی بیان دستاوردها و خدمات دولت را ضرورت ادامه راه شهید رئیسی دانست و افزود: باید با تبیین‌گری و اطلاع‌رسانی از دستاوردهای نظام بویژه در دولت شهید رئیسی، در جامعه اعتمادافزایی و امیدبخشی کنیم.

* برپایی ۱۳ ایستگاه صلواتی در شهرستان بهار طی اربعین حسینی

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان بهار نیز برخورد با تخلفات قانونی، تکریم ارباب رجوع و پاسخ به موقع به مکاتبات اداری و نهادها را مهم دانست و گفت: حضور به موقع کارمندان و مدیران در دستگاه‌ها، افزایش تعامل و همکاری با فرمانداری، خود مراقبتی و خود حفاظتی دستگاه‌های اجرایی با توجه به هجمه‌ها و تهدیدات امنیتی، رفع نواقص امنیتی، پیگیری اعتبارات مربوطه، تشدید نظارت بر اصناف  نانوایی‌ها، تشدید بازرسی‌ها و مقابله با به کارگیری اتباع بیگانه مورد تاکید است.

رضا شالبافیان گفت: کمیته‌های ۱۱ گانه ستاد اربعین در شهرستان فعال شدند و به زائرین خدمات رسانی خواهند داشت.

وی از برپایی ۱۳ ایستگاه صلواتی در شهرستان بهار و سه ایستگاه صلواتی در کربلای معلی خبرداد و گفت: ایستگاه صلواتی در کربلا شامل ایستگاه آیت الله بهاری (ره)، روستای حسام آباد و شهر مهاجران خواهد بود و از ۲۷ مرداد به ارائه خدمات می‌پردازد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان بهار تصریح کرد: در سال گذشته اسکان و پذیرایی به میزان ۴۰ هزار نفر توسط ستاد اربعین در شهرستان بهار انجام شد و در محورهای مواصلاتی کل کشور ۲۱ میلیون زائر با افزایش ۱۷ درصدی وجود داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار