خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

تداوم مسیر شهدای خدمت در گروی حضور حداکثری در انتخابات است

سردار محمدحسین رجبی گفت: تداوم مسیر شهدای خدمت در گروی حضور حداکثری در انتخابات است پس باید همه در این سمت و سو گام برداریم.
کد خبر: ۹۶۰۷۴۴۰
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی در ارتباط تصویری با خبرگزاری بسیج با موضوع «انتخابات و ضرورت تداوم راه شهدای خدمت» گفت: مسیر شهدای خدمت، چیزی جز حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو نیست چراکه در این صورت حمایت همه جانبه خودمان از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری را باید به صورت زودهنگام برگزار کنیم، ادامه داد: بنابراین باید برخی مولفه‌ها را مورد توجه قرار دهیم، آنچه که امروزه مهم بوده و بسیار حائز اهمیت است این می‌باشد که مشارکت حداکثری و باشکوه در انتخابات را به منصه ظهور برسانیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اهتمام برای جهاد تبیین را در برهه کنونی بسیار ضروری دانست و گفت: استان ما علی‌رغم برخورداری از900 کیلومتر مرز، همسایگی با سه کشور، مباحث قومی و مذهبی و مسائل دیگری که دارد امروز در کانون توجه‌ها قرار دارد.

وی ضمن ابراز امیدواری برای برگزاری انتخابات باشکوه و تحقق انتخاب اصلح، یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی داشت و گفت: اقدامات فاخر زیادی از آیت‌الله رئیسی شهید جمهور به یادگار مانده است که همین موضوع نشان دهنده روحیه خدمت‌گذاری ایشان است.

رجبی اضافه کرد: شهید رئیسی در کشور جنگ روانی ایجاد نکرد و در کشورمان آرامش همه جانبه‌ای را برقرار کرد گرچه عده ای با کینه و عداوت با ایشان برخورد می کردند ولی برخورد ایشان به مثابه یک شهید بود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی راه اندازی واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل با درایت و هماهنگی رئیس جمهور شهید را یادآوری کرد و گفت: این سری اقدامات شایسته تقدیر است. 

وی اضافه کرد: رئیس جمهور شهید بدون کمترین حاشیه‌ای در حال انجام مسئولیت‌های محوله در کشور، منطقه و فراتر از مرزها بود و با هوشمندی که داشت توانست بسیاری از توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب را خنثی کند.

رجبی به گستردگی جنگ شناختی علیه نظام اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: ملت ما با وجود جنگ‌های ترکیبی، تحریم اقتصادی و ... در انتخابات های دوره گذشته حضور باشکوهی داشتند که این موضوع مرهون خدمت بی منت رئیس جمهور بود.

وی به تلاش مذبوحانه دشمنان برای ایجاد دوقطبی در بین ملت بزرگ کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: دشمن به دنبال برهم زدن وحدت و همدلی موجود بین مردم است بنابراین باید هوشیار باشیم.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: سپاه و بسیج مجاز به حمایت از هیچ کاندیدای خاصی نیست بلکه باید از ظرفیت های موجود برای جلب مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم استفاده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار