فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی:

تبیین مشارکت حداکثری رویکرد سپاه و بسیج است

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: رویکرد سپاه و بسیج در انتخابات؛ تبیین اهمیت مشارکت حداکثری بوده و در این راستا نیز قدم برمی دارد.
کد خبر: ۹۶۰۷۴۴۹
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶

به گزارش  خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی امروز در همایش انس و الفت وابستگان سپاه میاندوآب در سخنانی با تقدیر از رشادت‌های ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: شما رزمندگان در دوران دفاع مقدس حماسه ها خلق کرده اید که فراموش ناشدنی هستند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: شما نسلی هستید که طی روزهای سختی در سپاه بودید و در راه دفاع از انقلاب، نظام و ولایت ایثارگری کردید و ما وجود شما و امثال شما را ارزشمند و ذی قیمت برای کشور و انقلاب می دانیم.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، گفت: عرصه انتخابات، عرصه مهم و تعیین کننده ای است و این انتخابات نیز دارای شرایط ویژه ای است.

سردار رجبی با بیان اینکه ما پیش از این نیز چنین شرایطی را بعد از شهادت شهید رجایی تجریه کرده ایم، تصریح کرد: در شرایط سختی که بر کشور حاکم بود؛ ولایت به عنوان محور آرامش و نقطه ثقل؛ کشور را به سمت ثبات و پیشرفت سوق داد.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امروز در ثبات و بلوغ کامل هستیم و ایران در جبهه مقاومت به تکیه گاه امت اسلامی تبدیل شده و چشم جبهه مقاومت به ایران اسلامی است، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در معادلات جهانی نیز صاحب نظر بوده و بدون نقش آفرینی ایران خیلی از مسائل حل نمی شود.

وی با بیان اینکه امروز وجود بابرکت مقام معظم رهبری مایه آرامش است، افزود: بعد از شهادت شهید آیت الله رئیسی؛ کشور در شرایط خاصی بود ولی با درایت و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری هیچ خللی در کارها اتفاق نیفتاد.

سردار رجبی با اشاره به اینکه دشمنان دائم به دنبال توطئه هستند، تصریح کرد: دوستان ما از اقتدار ایران خوشحال شده و دشمنان نیز مایوس و ناامید می شوند و در این راستا نیز دست به تحریم و غیره می زنند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی در ادامه با تاکید بر اینکه باید در عرصه انتخابات نیز دشمنان را مایوس کنیم، گفت: رویکرد سپاه و بسیج در انتخابات؛ تبیین اهمیت مشارکت حداکثری بوده و در این راستا نیز قدم برمی دارد.

وی افزود: در کنار مشارکت حداکثری باید در این شرایط امیدوارکننده و باثبات که داریم؛ انتخاب خوب و اصلح و بهترین انتخاب را داشته باشیم.

سردار رجبی با بیان اینکه وابستگان سپاه باید به رسالت خویش در دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات به نحو احسن عمل کنند، تصریح کرد: باید در مسیر مشارکت حداکثری توام با انتخاب اصلح که مصداق جهاد تبیین است قدم برداشت.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی هم چنین به عملیات وعده صادق نیز اشاره کرد و گفت: عظمت عملیات وعده صادق مایه اقتدار و غرور بود

ارسال نظرات
آخرین اخبار