خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد خبر داد

فعالیت ۷۰۰ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزی در همدان

همدان-استاندار همدان گفت: ۷۰۰ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در استان فعال است که باید در آنها برای تقویت بنیه فرهنگی، اجتماعی و عقیدتی دانش‌آموزان از تمام ظرفیت‌ها به صورت رایگان استفاده شود.
کد خبر: ۹۶۰۷۴۵۰
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه‌ شورای آموزش و پرورش استان همدان ضمن تبریک به مناسبت دهه‌ امامت و ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله شهید دکتر رئیسی و شهدای خدمت، اظهار کرد: در دولت مردمی و انقلابی ایران قوی، سرانه ورزشی دانش‌آموزان ۱۱۰ درصد اضافه شد.

وی افزود: بهینه‌سازی و مناسب‌سازی ۲ هزار و ۱۰۰ فضای ورزشی از اقدامات جهادی دولت مردمی طی سال‌های گذشته بوده است.

استاندار همدان با بیان اینکه سند راهبردی اوقات فراغت دانش‌آموزان به دستگاه‌‌های مرتبط ابلاغ شده است، تصریح کرد: در پایگاه‌های طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان، بهره‌گیری از مربیان تربیتی مجرب و مبلغان طرح امین مورد تأکید است.

وی خاطرنشان کرد: قریب به ۷۰۰ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در استان فعال است که باید در آنها برای تقویت بنیه فرهنگی، اجتماعی و عقیدتی دانش‌آموزان از تمام ظرفیت‌ها به صورت رایگان استفاده شود.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: برگزاری کلاس‌های هنری همچون نقاشی، طراحی، عکاسی و دیگر رشته‌های مورد علاقه دانش‌آموزان به صورت تکمیلی پیش‌بینی شود.

وی اضافه کرد: استفاده از فضاهای ورزشی متعلق به دستگاه‌های اجرایی به ویژه آموزش و پرورش در فصل تابستان برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و نوجوانان مورد تأکید است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار