فرمانده حوزه خواهران حضرت زینب(س) ملارد در گفتگو با خبرنگار بسیج:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات همچون تیری است که در قلب دشمن نفوذ می‌کند

فرمانده حوزه حضرت زینب(س) ملارد در گفتگو با خبرنگار بسیج عنوان کرد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات همچون تیری تیری است که در قلب دشمن نفوذ میکند.
کد خبر: ۹۶۰۷۴۹۶
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ملارد _ لیلا سلیمانی فرمانده حوزه خواهران حضرت زینب(س) ملارد ، همزمان با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری به گفتگو با خبرنگار بسیج پرداخت.

لیلا سلیمانی گفت: شهید رئیسی تمام ویژگی های یک رئیس جمهور اعم از امانت داری، ولایت مداری، پای کار بودن و..‌ را دارا بود.

وی ضمن اشاره به شروع مناظره‌های کاندیدای ریاست جمهوری افزود: ما بر اساس آگاهی و شناختی که نسبت به کاندیدا داریم باید فرد اصلح را انتخاب کنیم؛ فردی که شایستگی این را داشته باشد که بتواند جایگزین شهید رئیسی شود و قطعا به برکت پر فروغ خون شهید رئیسی این اتفاق خواهد افتاد.

سلیمانی ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری افزود: تا کنون ما در انتخابات ریاست جمهوری شاهد هیچ گونه اجباری نبودیم، بلکه هر فردی با اختیار و براساس انتخاب خود در رای‌گیری شرکت کرده است.

وی تصریح کرد: ما باید حضور حداکثری در رای‌گیری داشته باشیم و این بدین معنا نیست که فقط خود در رای‌گیری شرکت کنیم بلکه بدین معناست که دیگر افراد را هم دعوت کرده و با حضور سبز و فعال خود تیری را در قلب دشمن نشانه بگیریم.

 فرمانده حوزه خواهران حضرت زینب(س) در پایان سخنانش ضمن تاکید بر حضور مردم در انتخابات گفت: امید است که امسال هم، همانند دیگر سال‌ها، مردم حضور حداکثری در پای صندوق های رای‌گیری ضمن حمایت از استقلال کشور، ارادت خودشان را به رهبر عزیز انقلاب اسلامی ایران اثبات کنند

خبرنگار:نگین‌حاجی‌حسین‌‌‌

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار