فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کنگان خبر داد

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه ویژه دهه امامت و ولایت در کنگان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت دهه امامت و ولایت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۷۵۰۸
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه ویژه دهه امامت و ولایت در کنگان

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، سرهنگ مهدی حسن زاده با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: فاصله عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم با عنوان دهه امامت و ولایت نام گذاری شده است که در این مدت برنامه‌های مختلفی توسط رده‌های مختلف بسیج در سراسر شهرستان کنگان برگزار می‌شود.

وی در ادامه به برنامه‌های شاخص بزرگداشت این دهه در سطح کنگان اشاره و تصریح کرد: برنامه شادی پیمایی و برگزاری جشن عید سعید غدیر خم به همراه بازسازی واقعه غدیر خم از جمله برنامه‌های شاخص این شهرستان در دهه امامت و ولایت است که در روز عید بعد از اقامه نماز مغرب و عشا، در پارک ساحلی مرجان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول یادآور شد: برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، نشست‌های نهضت روشنگری و جهاد تبیین با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات و سه شنبه‌های مهدوی از دیگر برنامه‌هایی است که برای بزرگداشت دهه امامت و ولایت در سطح شهرستان کنگان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار