خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان قزوین؛

اخلاص مقدمه سربازی، شهادت و عاقبت بخیری است

اخلاص مقدمه سربازی، شهادت و عاقبت بخیری است
طیب ملکی پور عنوان کرد: با شهادت سردار سلیمانی به عنوان سرباز نظام، تراز سربازی بالاتر رفت و کار برای ما سخت شد. اخلاص مقدمه سربازی، شهادت و عاقبت بخیری است.
کد خبر: ۹۶۰۷۵۲۶
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳

قزوین_ به گزارش بسیج، طیب ملکی پور فرماندار شهرستان قزوین در آئین تکریم و معارفه جانشین و فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین که با حضور خانواده معظم شهدا، سردار رفیعی فرمانده سپاه استان قزوین، مسئولین شهری و شهرستانی و جمعی از بسیجیان در سالن اجتماعات حضرت زهرا(س) برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد پیش رو بیان کرد: با شهادت سردار سلیمانی به عنوان سرباز نظام، تراز سربازی بالاتر رفت و کار برای ما سخت شد. اخلاص مقدمه سربازی، شهادت و عاقبت بخیری است.

طیب ملکی پور ادامه داد: شهادت شهدای خدمت نشان داد در جایگاه کارگزاران و خادمان این نظام می شود شهید شد و در باغ شهادت باز است. حاج قاسم معیار عاقبت بخیری را برای ما مشخص کرده است، هرچقدر ارتباط ما با این نظام و اخلاص در خدمتگزاری به نظام و مردم مشخص باشد قطعا شهادت نصیب ما خواهد شد.

فرماندار شهرستان قزوین در پایان گفت: بزرگوارانی که امروز تکریم و معارفه می شوند از سربازان مخلص و صادق این نظام هستند، بنده به نمایندگی از همه دستگاه های دولتی از همراهی و مساعدت های بزرگواران سپاسگزارم. به جز اخلاص، برادری، تقوا و اخلاق مداری و پای کار بودن در عرصه های میدانی از ایشان ندیدیم، آرزوی توفیق و سربلندی در جایگاه جدید را برای عزیزان داریم.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار