خبرهای داغ:
رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر محمدیه خبر داد:

برگزاری جشن باشکوه عید غدیر خم با مشارکت تمامی دستگاه ها

برگزاری جشن باشکوه عید غدیر خم با مشارکت تمامی دستگاه ها
حجت‌الاسلام علیمردانی عنوان کرد: تلاش خواهد شد تا با مشارکت همه دستگاه ها و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری شاهد برگزاری جشن باشکوه عید غدیرخم باشیم.
کد خبر: ۹۶۰۷۵۵۳
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲

قزوین- به گزارش بسیج، حجت الاسلام علیمردانی در جلسه ستاد برگزاری غدیر که با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و برخی از مسئولان شهری در صحن شورا برگزار گردید، بیان کرد: پیرو جلسات برگزار شده با امام جمعه، بخشدار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران، مسئولین و هیات امنای مساجد در خصوص برگزاری باشکوه جشن غدیر، جلسه مذکور به جهت هماهنگی و جمع بندی نهایی برای برگزاری باشکوه جشن غدیر خم انجام شد.

وی گفت: تلاش خواهد شد تا با مشارکت همه دستگاه ها و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری شاهد برگزاری جشن باشکوه باشیم.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر محمدیه مردمی بودن را از ویژگی‌های بارز جشن‌ غدیر امسال دانست و ادامه داد: برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و دیگر برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله برنامه های دهه‌ امامت و ولایت است.

حجت الاسلام و المسلمین علیمردانی اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر وظیفه خود می‌داند ضمن قدردانی از تمام مساجد، هیات‌های مذهبی و همچنین گروه‌های مردمی و اجتماعی فعال محمدیه و مهرگان در برگزاری عید بزرگ غدیر و قربان، برای برگزاری هرچه باشکوهتر دهه ولایت، برنامه ریزی لازم برای انسجام بیشتر برای اجرای حماسه ای ماندگارتر را در دستور کار خود قرار دهند.

وی بیان کرد: شورا و شهرداری بر خود لازم دانسته در طی سال های اخیر با برگزاری مراسم های فرهنگی ،هنری و مذهبی و حمایت از گروه های فرهنگی، هنری و همچنین برپایی جشن ها و مراسم های ملی و مذهبی در مناطق مختلف سطح شهر محمدیه و مهرگان گام های مهمی در جهت پیشرفت و تعالی فرهنگ بردارد تا شاهد افزایش سرانه های ورزشی، فرهنگی و ورزشی باشیم.

لازم به ذکر اینکه در جلسه مذکور محمد پیری شهردار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی( ره) محمدیه و هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر بر مردمی بودن جشن غدیر تاکید و خواستار برگزاری باشکوه جشن غدیر شدند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار