خبرهای داغ:
سردار مجیدی خبر داد

اجرای ۱۳۱۳ پروژه اصلی در استان همدان توسط بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع)

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از اجرای یک هزار و ۳۱۳ پروژه اصلی در استان همدان توسط بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۷۵۹۳
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
اجرای ۱۳۱۳ پروژه اصلی در استان همدان توسط بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع)

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در آیین اهدای ۱۱۰ جهیزیه به نوعروسان و تجلیل از جهادگران برتر و فعالین اقتصاد مقاومتی که با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه و مسئولین استانی و شهرستانی در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی همدان برگزار شد، اظهار کرد: امروز در راستای پروژه‌های محرومیت‌زدایی که توسط بسیج سازندگی استان انجام می‌گیرد، یک هزار و ۳۱۳ پروژه اصلی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: پروژه‌های بسیار خوبی در بحث آبرسانی، انتقال و توزیع آب در بخش‌های روستایی و ساخت مخازن بتنی و هوایی صورت گرفته است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه راه روستایی و آسفالت آن توسط بسیج سازندگی استان گفت: به لطف خداوند آن چیزی که از تشکیل سپاه و بسیج در اندیشه امام (ره) بود در راستای محرومیت‌زدایی اتفاق افتاده است و با تشکیل بسیج سازندگی شاهد رفع محرومیت از نقاط مخلف به ویژه روستا‌ها هستیم.

وی با اشاره به هم افزایی بسیار خوبی که در استان بین سپاه و مسئولین وجود دارد، ابراز کرد: نتیجه این هم‌افزایی تأمین اعتبارات مورد نیاز برای محرومیت‌زدایی و تسریع در تکمیل پروژ‌ه‌ها است.

سردار مجیدی با بیان اینکه برخی از این پروژه‌ها از جمله مخزن  ۱۰ هزار مترمکعبی شهرک اندیشه رکورد و کار بزرگی بود که انجام شد، بیان کرد: امروز در ارزانفود یک مخزن ۶۰۰ مترمکعبی را افتتاح کردیم که این نیز یک کار بزرگ بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار