خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب قزوین؛

کارخانجات شرکت طراوت نوین خودرو در راستای پرداخت مطالبات مردمی به بهره برداری می رسد

کارخانجات شرکت طراوت نوین خودرو در راستای پرداخت مطالبات مردمی به بهره برداری می رسد
رجبی عنوان کرد: مراحل بهره برداری از کارخانجات در راستای پرداخت اصل سرمایه مال باختگان آغاز شده است.
کد خبر: ۹۶۰۷۶۴۱
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز با حضور اصحاب رسانه استان، نشست خبری دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین و مدیران کل دستگاه های وابسته در سالن جلسات شهید سلیمانی دادگستری استان قزوین برگزار شد.

حسین رجبی دادستان استان قزوین در این نشست با اشاره به آخرین پرونده شرکت طراوت نوین خودرو بیان کرد: این شرکت ۳۴ هزار و ۵۵۰ قرارداد با مردم منعقد کرده و تخمین ارزش کل دارایی‌هایی این شرکت تاکنون بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان می باشد.

وی گفت: از این تعداد، ۲۱ هزار نفر از این شرکت شکایت کرده اند که ۲٠ هزار و ۷۸۵ نفر مبلغ قراردادشان کمتر از ۲۵٠ میلیون حدود سه هزار میلیارد تومان، تعداد ۹ هزار و ۱۲۷ نفر بین ۲۵٠ تا ۵٠٠ میلیون تومان سرمایه حدود ۳ هزار میلیارد تومان، بین ۵۰۰ تا یک میلیارد تومان سرمایه گذاری ۳ هزار و ۸۵ نفر حدود دو هزار میلیارد تومان و بیش از یک هزار و ۵۵۳ نفر بیش از یک میلیارد تومان سرمایه گذاری حدود ۴ هزار میلیارد تومان، می باشد.

دادستان قزوین یادآور شد: در رابطه با این پرونده ۴۴ نفر تحت تعقیب بودند که ۷ نفر دستگیر شدند و در حال حاضر این تعداد به همراه متهم اصلی در بازداشت به سر می برند. 

رجبی با اشاره به سرمایه گذاری ۱۲ هزار میلیارد تومانی در شرکت طراوت نوین خودرو عنوان کرد: ارزش کل دارایی‌های کشف شده از شرکت رضایت خودروی طراوت نوین حدود ۳ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

رجبی با اشاره به کشفیات صورت گرفته از اموال این شرکت گفت: کل مبلغ کشف شده شامل کارخانجات به ارزش ۲ هزار و ۵٠٠ میلیارد تومان، نمایشگاه مرکزی شرکت به ارزش ۳۵ میلیارد تومان، هلدینگ رضایت خودرو به ارزش ۹۳ میلیارد تومان، ۳۳ ساختمان در تاکستان به ارزش ۸۴ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان، خودرو به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان می باشد.

وی افزود: مستحدثات به متراژ ۱۴ هزار متر مربع است که شامل سالن تولید رب گوجه فرنگی، کنستانتره انواع میوه، تونل ها، تاسیسات، مخزن زیرزمینی می باشد. 

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با بیان اینکه در طول سه ماه هزار پرونده بررسی شد و ۶۶ کارشناس در حال حاضر به صورت شبانه روز در حال بررسی پرونده ها هستند تصریح کرد: تا به امروز ۱۰۶۰ نفر به مبلغ ۶۱ میلیارد تومان مطالبات خود را دریافت کردند و بهره برداری از کارخانجات در راستای پرداخت اصل سرمایه مال باختگان آغاز شده است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار