خبرهای داغ:

شهید مصطفی چمران نماد علم و ایثار در کشور است

رئیس سازمان بسیج اساتید خوزستان گفت: شهید مصطفی چمران به دلیل نوآوری‌های خویش در عرصه علم و جهاد به عنوان نماد علم و ایثار در کشور شناخته می‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۷۶۴۸
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹

اکبر حیدری رئیس سازمان بسیج اساتید خوزستان در حاشیه مراسم سالگرد شهادت مصطفی چمران و بسیج اساتید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: امروز روز بزرگداشت اساتید بسیجی در کشور بود که تحت عنوان روز ملی بسیج اساتید در سالگرد شهادت بزرگ مرد علم و اخلاق و ‌‌ایثار شهید مصطفی چمران نامگذاری شده است.

او افزود: این مراسم همزمان با حضور ۳۱ هزار از اساتید بسیجی کشور برگزار شد و در استان خوزستان در ۸ نقطه و کانون این همایش برگزار شد.

حیدری اضافه کرد: مرکز اصلی همایش بسیج اساتید در دانشگاه شهید چمران اهواز برای دانشگاه های این شهر و دانشگاه های نزدیک به شهر اهواز از جمله شوشتر،‌ سوسنگرد، هویزه و کشاورزی ملاثانی برگزار شد.

مسئول بسیج اساتید یادآرو شد: در دانشگاه های جندی شاپور دزفول، آزاد و پیام‌نور اندیمشک، ایذه و باغملک، خرمشهر و آبادان، ماهشهر و بندر امام و همچنین در مسجد سلیمان برنامه‌ای بسیج اساتید همزمان برگزار شد.

او همچنین با اشاره به اعلام تعطیلی به دلیل شدت گرما در خوزستان گفت: زمانی که بدانیم شهید چمران در دهلاویه مشغول حمایت از مرزهای این کشور و حریم ولایت بودند ارزش کار را بیشتر متوجه می‌شویم؛ خداوند او را نماد علم و ایثار در کشور قرار داده و مفتخریم که نام این شهید بزرگوار به عنوان روز بسیج اساتید مشخص شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار