خبرهای داغ:

آغاز به کار بزرگ‌ترین بیمارستان صحرایی در فارس به مناسبت دهه ولایت به نیابت از شهدای خدمت/ آیت‌الله دژکام: برای برنامه هفتم توسعه یک مجری فعال، پرکار و اجرایی انتخاب کنیم

آیین افتتاح بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت استان فارس به نیابت از شهدای خدمت و با حضور مسئولین استانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۷۷۱۳
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آیین افتتاح بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت استان فارس به نیابت از شهدای خدمت و با حضور مسئولین استانی برگزار شد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در این آئین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، بخصوص شهید جمهور عزیز، با اشاره به ایام دهه ولایت و امامت اظهار داشت: دلهای همه ما طبیعتا به محبت اهل بیت(ع) عجین است و از این خرمن نور، بهره برده‌ایم.

وی با اشاره به فایده ولایت‌پذیری از نگاه قرآن کریم، تصریح کرد: این مسئله در دو مورد قابل توجه دارد و آن، اینکه اگر اهل ولایت باشیم، دلگرم به این هستیم که بالخره نتیجه می‌گیریم و از طرف دیگر یک شاخص برای خودمات تعیین می‌کنیم که ممکن است واقعا ولایی ولایتمدار نباشیم و با شاخص قرآنی، این امر مشخص می‌شود و اگر ولایتمدار نیستیم، باید خود را ولایی و ولایتمدار کنیم تا به نتیجه برسیم.

امام جمعه شیراز با اشاره به آیات قرآنی، نتیجه ولایتمداری، پیروزی نسبت به رقبا و دشمنان است، ادامه داد: اگر کسی ولایت خدا، پیامبر و اهل بیت داشته باشد، حزب‌الهی است و حزب‌الله همیشه پیروز است.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به هدف‌گذاری‌های پس از انقلاب در عرصه‌های مختلف، تصریح کرد: شش برنامه توسعه تا کنون ابلاغ شده و خیلی از موارد این برنامه‌ها عملی نشده و اینکه امروز در منطقه‌ای با قدمت زیاد نیازمند برپایی بیمارستان صحرایی برای ارائه خدمت به مردم است، به دلیل عدم اجرایی شدن همین ابلاغیه‌هاست و این برنامه‌های توسعه در وقت خود اجرایی نشده است.

آیت‌الله دژکام با اشاره به نوشته شدن برنامه هفتم توسعه، و تاکید بر اجرایی شدن آن توسط مسئولین، تصریح کرد: افرادی که می‌گویند این برنامه قابلیت اجرا ندارد، لیاقت ندارند که مردم به آنها رای بدهند؛ شهید رئیسی پای اجرای این برنامه ایستاده بود و تفاوت رئیس تا رئیس این است.

وی با بیان اینکه آغاز اجرایی شدن برنامه هفتم توسعه با آغاز ریاست جمهوری چهاردهم همزمان است و پایان این دو هم با هم یکی است، تاکید کرد: مقام معظم رهبری گفتند رئیس جمهوری فعال و پرکار نیاز داریم، باید چنین کسی نیاز است.

نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر اینکه مهمترین هدف برنامه هفتم توسعه، رشد 8درصدی است، ادامه داد: در سیاست‌های کلی که ولی امر ابلاغ کرده‌اند، رشد 8درصدی پیش‌‌بینی شده و تاکید کرده‌اند اگر این رشد محقق نشود، نمی‌توان با فقر مبارزه کرد، رهبر انقلاب با کارشناسان دراین مورد مشورت گرفته و همه متفق‌القول گفته‌اند که این امر عملی است؛ پس اگر کسی نمی‌خواهد در این راه قدم بردارد، کاندیدا نشود و مزاحم مردم نشود.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه مردم کسی که قشنگ حرف بزند را نمی‌خواهند، بلکه کسی را می‌خواهند که قشنگ کار کند، افزود: اگر غیر از این باشد بعد از این حسرت می‌خوریم؛ پراکه سیاست‌های برنامه هفتم براساس سیاست‌های ولی فقیه تدوین شده است.

وی با تاکید بر حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه فعال‌ترین، پرکارترین و اجرایی‌ترین فرد برای مشوت ریاست‌جمهوری ایران عزیز، تصریح کرد: باید مرد ویدان وارد این عرصه شود تا به نتیجه برسیم، نه اینکه مثل قبل نهایت 35درصد برنامه در پایان زمان هدف‌گذاری اجرایی شده باشد که حسرت به دنبال دارد.

آیت‌الله دژکام با تاکید بر اینکه رییس جمهور چهاردهم باید به رشد 8درصدی سالانه را باید محقق کند، گفت: باید برای اجرای این برنامه، یک مجری قوی انتخاب کنیم، همانگونه که 3سال یک مرد وارد میدان شد که معتقد بود باید برای مردم یک کار اساسی انجام داد نه کاری برای دلخوش‌کنی یک کار سطحی؛ و ما به یک چنین فردی برای نتیجه گرفتن از این برنامه توسعه نیاز داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار