مدرس شبکه روشنگری فرهنگی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم:

صیانت از انقلاب اسلامی با تبعیت از طریق شهدا امکان پذیر است

حجت الاسلام محمد صادقی در جمع شبکه روشنگری فرهنگی بسیج ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی (ع)، تبعیت از طریق شهدا و عنایات آنان را موجب تثبیت اقتدار انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۶۰۷۷۳۷
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام صادقی در خصوص شرایط حساس کشور در انتخابات پیش رو گفت: همه ما مکلف به تبیین معیارهای انتخاب اصلح از منظر مقام معظم رهبری و افزایش میزان مشارکت مردم علی الخصوص نسل جوان هستیم و این جز با عمل جهادی و فرهنگ سازی خدمات بی شمار شهید جمهور در جامعه میسر نخواهد شد.

 

صادقی اتکا به خداوند متعال و اهل بیت (علیهم السلام) و مکتب شهدا را در درجه بعدی ضامن تعالی نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: صرف نظر از تمام تحلیل ها و ارزیابی عرصه انتخابات برای حضور در حماسه ۸ تیرماه که تکلیف همگانی ماست، توکل برخدا و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت و تبعیت از شهدا، به قوام و تثبیت جایگاه انقلاب اسلامی کمک شایانی خواهد کرد. 

 

وی با اشاره به متلاطم شدن جو روانی جامعه در روز حادثه سقوط بالگرد حامل شهید رئیسی و همراهانشان و بیانات امیدبخش مقام معظم رهبری بیان کرد: در آن روز سخت که همه نگران و آشفته حال بودیم و اضطراب عمیقی در دل ها شکل گرفت، این هدایت های حکیمانه معظم له بود که دوباره آرامش را بر جامعه حکمفرما کرد و فرمود: «این کشور، کشور امام رضا (ع)» است وجای هیچ نگرانی نیست»، بنابراین امروز نیز می بایست گوش مان به حرف ولی امر مسلمین باشد و در صحنه انتخابات بر اساس معیارهایی که برای انتخاب اصلح برشمردند، حاضر شویم. 

 

وی با اشاره به برخی مصادیق عنایات شهدا در مقاطع مختلف حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی در بحران ها افزود: کرامات و عنایات شهدا در برهه های متعدد و حساس همواره باعث توفیق و سربلندی انقلاب اسلامی شده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات