خبرهای داغ:
با حضور نماینده وزارت امورخارجه در استان قزوین صورت گرفت؛

«ماهی جان» تازه ترین اثر مهدی مردانی رونمایی شد

«ماهی جان» تازه ترین اثر مهدی مردانی رونمایی شد
کتاب"ماهی جان" تازه ترین اثر مهدی مردانی (شاعر و نویسنده و کارشناس مسئول کانون استان قزوین) با حضور حسین عمیدی نماینده وزارت امورخارجه در استان قزوین رونمایی شد.
کد خبر: ۹۶۰۷۸۳۶
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴

قزوین_ به گزارش بسیج، کانون‌یاران مراکز فرهنگی و هنری قزوین با نماینده وزارات امور خارجه در استان دیدار و گفت و گو کردند. این برنامه با هدف گرامی‌داشت یاد شهدای خدمت و در راستای برنامه‌های چله خدمت اجرا شد.

سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت، انتخابات در پیش رو را فرصتی برای ادای دین به آرمان ها و اهداف ایشان دانست.

در ادامه حسین عمیدی نماینده وزرات امورخارجه در استان قزوین در گفت و گویی صمیمانه با اعضای کانون با طرح چند پرسش، توضیحاتی درباره ساختار سازمانی وزارت امور خارجه داد.

وی با بیان چند خاطره شهید امیر عبدالهیان وزیر فقید امور خارجه را از فعالان محور مقاومت دانست که با اخلاق مداری و فروتنی محبوبیت ویژه‌ای هم در عرصه سیاست خارجی و هم در میان مردم داشت.

در ادامه اعضای نوجوان پرسش‌هایی درباره شیوه عملکرد و رویکرد وزارت خارجه طرح کردند که مهمان برنامه به آنها پاسخ داد.

در بخش دوم این برنامه کتاب"ماهی جان" تازه ترین اثر مهدی مردانی (شاعر و نویسنده و کارشناس مسئول کانون استان قزوین) با حضور مهمان این نشست رونمایی شد.

«ماهی جان» برای مخاطب نوجوان سروده شده و فیروزه ولدآبادی تصویرگری آن را بر عهده داشته است.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که در قطع رقعی به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گشتر قزوین به چاپ رسیده است

مهدی مردانی کارشناس مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین است و آثار زیادی از جمله «پروازهای پرپر»، «کفشدوزک»، «دلتنگی های یک آپارتمان»، «پشت سر پاییز» «سینه ام پر از دویدن گوزنهاست» به قلم او برای مخاطب کودک و نوجوان منتشر شده است.

شعرخوانی کارشناس ادبی و شماری از اعضا و اهدای یادبود و حکم کانون ‌یاری به اعضای مراکز فرهنگی و هنری سراسر استان بخش‌های دیگر این برنامه بود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار