برگزاری کارگروه تربیتی بسیج دانش آموزی شاهرود+ عکس

شاهرود_ نشست تربیتی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود با مربیان تربیتی و معلمان آمادگی دفاعی در راستای نهضت جهاد تبیین و مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۷۸۸۳
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج، نشست مربیان صالحین و معلمان آمادگی دفاعی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود با حضور فرمانده و جانشین سپاه ناحیه شاهرود و معاونین آموزش و پرورش شاهرود، در حرم شهدای گمنام برگزار شد.
در این نشست که راستای جهاد تبیین و انتخابات ریاست جمهوری و حفظ و انسجام برگزار شد، سرهنگ عبدالله یونسیان فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در سخنانی با تقدیر از زحمات مربیان صالحین در طرح‌های تربیتی بسیج دانش آموزی در مدارس هدف بر توجه به موضوع تربیت تاکید کرد و با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری بر مشارکت حداکثری در انتخابات و دعوت همگانی بویژه نسل جوان در مشارکت سیاسی تاکید نمود.
هادی عامریان معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش شاهرود نیز در این نشست با تقدیر از زحمات مربیان طرح‌های تربیتی و معلمان آمادگی دفاعی، بر اولویت بخشی برنامه‌های تربیتی و اثرگذاری آن و تعامل و همکاری بیش از پیش آموزش و پرورش و بسیج در راستای برنامه‌های تربیتی و سیاسی تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار