مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح؛

وظیفه روحانیت بیان شاخصه های انتخاب اصلح از نگاه امامین انقلاب است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جامعه روحانیت حق ورود مصداقی به انتخابات به نفع شخص خاصی را ندارند؛ گفت: وظیفه روحانیت بیان شاخصه های انتخاب اصلح از نگاه امامین انقلاب است. 
کد خبر: ۹۶۰۷۸۹۲
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج ؛ حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک  صبح امروز در نشست بصیرتی امامان روستا با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: طبق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، مشارکت ، سلامت، رقابت و امنیت به عنوان چهار رکن در انتخابات معرفی شده اند که وظیفه جامعه روحانیت و امامن روستا در این زمینه مهم است. 
وی دعوت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و پرهیز از جبهه گیری سیاسی را از مهمترین وظایف امامان روستا عنوان کرد و افزود: امامان روستا باید با روشنگری و بیان شاخصه های انتخاب اصلح ، ضمن جلوگیری از تخریب جبهه انقلاب زمینه حضور باشکوه مردم را فراهم نمایند. 
حجت الاسلام حکمتی نیک  در بخش دیگری از سخنان خود به بیان شاخصه های رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی پرداخت و گفت: عالم مجاهد، داشتن روحیه جهادی، مردمی ، پرتلاش و خادم مردم  از تعابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد شهید رئیسی است که این خصوصیات باعث محبوبیت وی و حضور باشکوه مردم در بدرقه شهدای خدمت شد. 
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح ولایت پذیری ، داشتن تقوای سیاسی ، سکوت در مقابل هجمه های سیاسی و رعایت اخلاق انتخاباتی را از دیگر شاخصه های مهم شهید رئیسی برشمرد و تصریح کرد: این شهید عزیز با معرفی مدیریت جهادی بی نظیر و با ریل گذاری و دیپلماسی  اقتصادی، سیاسی و ... نسخه دیگری از جمهوری اسلامی ایران را به جهان معرفی کرد. 

عملیات غرور آفرین وعده صادق و آثار منطقه ای و جهانی آن 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان آثارعملیات وعده صادق و لزوم تبیین دستاوردهای آن در جامعه اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید تاریخ منطقه را به دو قسمت قبل از عملیات غرورآفرین وعده صادق و بعد از آن تقسیم کرد. 
حجت الاسلام حکمتی نیک با اشاره به آثار عملیات وعده صادق در جهان ابراز داشت: انجام عملیات ترکیبی توسط جمهوری اسلامی برای نخستین بار پیروزی تدریجی برای اسلام و شکست مفتضحانه عملیاتی، اطلاعاتی و امنیتی برای اسرائیل و هم پیمانانش از مهمترین دستاوردهای عملیات وعده صادق بود. 
وی با بکاربردن دو واژه «وعده و وعید » در کنار این عملیات ، تصریح کرد: واژه وعده همان سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تنبیه رژیم جعلی اسرائیل بود و واژه وعید نیز خطاب به اسرائیل و تهدید آن به سیلی زدن بود که به فضل الهی هر دو در عملیات وعده صادق محقق شد. 
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح از بین رفتن قدرت بازدارندگی اسرائیل در منطقه و تغییر معادلات سازش بین اسرائیل و دولت های عربی، افزایش و تثبیت قدرت گروههای مقاومت در منطقه، تبدیل شدن اعتراضات مردمی به اعتراضات نخبگان در جهان، تثبیت قدرت موشکی و پهبادی ایران و افزایش اختلافات در اسرائیل و تثبیت نقش محوری جمهوری اسلامی ایران در دفاع از ملت مظلوم فلسطین را از دیگر دستاوردهای شاخص عملیات وعده صادق عنوان کرد. 

حجت الاسلام حمکتی نیک در بخش دیگری از سخنان خود به عید غدیر و اهمیت آن در بین مسلمانان پرداخت و گفت: در عید غدیرخم فقط ولایت حضرت علی (ع) منصوب نشد بلکه غدیر صحنه ولایت اهل بیت (ع) بود که نیاز است امامان روستا به بیان ابعاد مختلف این عید بزرگ بپردازند. 

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح با اشاره به نگاشته شدن کتاب ها و سروده شدن اشعار مختلف در وصف حضرت علی (ع) بر پاسداشت این روز بزرگ تأکید کرد. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار