خبرهای داغ:
با حضور معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

وضعیت دارویی بیمارستان صحرایی جهادی شهدای سلامت بخش قادرآباد پایش شد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور در بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی قادرآباد، وضعیت دارویی این بیمارستان صحرایی جهادی را پایش کرد.
کد خبر: ۹۶۰۷۹۲۸
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور در بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی قادرآباد، وضعیت دارویی این بیمارستان صحرایی جهادی را که به یاد شهدای سلامت و شهید آیت الله رئیسی برپا شده است، پایش کرد.

دکتر محمدجواد راعی، که رییس دانشگاه را در بازدید از بیمارستان صحرایی جهادی شهدای سلامت بخش قادرآباد، همراهی می کرد، از داروخانه بیمارستان حضرت سیدالشهدا(ع) قادرآباد نیز بازدید کرد و میزان وضعیت دارویی این بیمارستان را مورد بررسی قرار داد.

او  پس از بازدید از بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی شهدای سلامت بخش قادرآباد، فعالیت مرکز خدمات کدینگ دارویی این مرکز را نیز بررسی کرد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حاشیه این بازدیدها گفت: از آغاز به کار بیمارستان صحرایی جهادی شهدای سلامت بخش قادرآباد، کارشناسان کدینگ و داروخانه با همکاری یکی از داروخانه های شهر قادرآباد در بیمارستان صحرایی حضور دارند و داروهای تجویز شده از سوی پزشکان در سامانه نسخ الکترونیکی، به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار می گیرد.

دکتر راعی اظهار کرد: داروهای مورد نیاز بیمارستان صحرایی جهادی شهدای سلامت بخش قادرآباد، با هماهنگی مدیریت داروی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به نحو مطلوب تامین شده است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار