همایش حضور حداکثری

وحدت و مشارکت گسترده مردم، موجب عقب‌نشینی دشمنان می‌شود

وحدت و مشارکت گسترده مردم، موجب عقب‌نشینی دشمنان می‌شود
انسجام، وحدت و حضور مردم در صحنه، موجب عقب‌نشینی دشمنان می‌شود چرا که آن‌ها می‌خواهند با مشارکت ضعیف مردم در انتخابات، فشار خود را بیشتر کنند.
کد خبر: ۹۶۰۷۹۳۱
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر رضایی ،مسئول عقیدتی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با حضور در جمع بسیجیان شهرستان فیروزکوه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری همایش جهاد تبیین مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: علت عمده ای که جلسات به این شکل در حال شکل گیری است؛ بحث مشارکت حداکثری است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ زیرا موجب قدرت و قوت انقلاب در بیرون از مرزها و در میان دوستان و دشمنان خواهد شد.

وی افزود:هربسیجی می تواند حامل پیام جلسات این چنینی باشد و اقوام و بستگان خود را با هر سلائقی به پای صندوق رای بیاورد تا به تبع این مهم پایه های نظام و انقلاب مستحکم تر گردد.

مسئول عقیدتی و سیاسی سپاه سیداشهدا استان تهران نظام مردم سالاری دینی در ایران را خطر جدی برای قدرت های استکباری جهان خواند و تاکید کرد:

یقیناًمشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو می تواند موجب عقب نشینی دشمن از مواضع خصمانه خود نسبت به نظام وانقلاب اسلامی ایران گردد.

 

انتهای پیام/ خبرنگار طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار